Skip to main content

Goedenavond,

Mijn huidige opstelling is als volgt:

Arc

Sub gen 3

2x era 300.

Nu wil ik upgraden naar zoals velen de Ultra. Wat moet ik doen om de arc uit me systeem te krijgen en deze klaar te maken voor verkoop?

Alvast bedankt voor de hulp

1. Surrounds en Sub via de app verwijderen van de Arc en even stroomloos maken);
  2. Arc resetten (zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/reset-your-sonos-product)
  3. Arc Ultra instellen (naam van d kamer kun je zetten op de naam van de Arc);
  4. Surrounds en Sub weer aan de stroom en via de app weer toevoegen aan de Arc Ultra.

De Arc blijft mogelijk nog een paar dagen zichtbaar in je systeem - en zichtbaar in je profiel tot een ander hem in gebruik neemt.

Nog 1 vraagje. Nu ga ik de arc vandaag verkopen. Nu zag ik in de app van sonos het kopje "eigenaarschap systeem overdagen". Moet ik dit doen voor het na het resetten van de Arc of hoef ik dit helemaal niet te doen.

De vraag is of je het eigenaarschap van je systeem over wilt dragen. Ik begrijp dat het alleen om de Arc ging? Dan is resetten van de Arc handiger. Als je de Arc reset heb je die overdrachtsfunctie ook niet nodig.

Ok top heb alle stappen nu gevolgd en heb inmiddels de ultra ook aangesloten. De app kan hem wel vinden echter tijdens het controleren op updates geeft hij code 1000  aan. Nu gaat hij niet verder en kan je hem ook niet gebruiken. Heb al paar keer stroomvoorziening gemaakt en de router opnieuw opgestart zonder succes

Code 1000 is een verbindingsfout volgens mij. Even tijdelijk bedraad aansluiten?

Probleem opgelost terug gegaan naar Hello Tv en de ultra omgeruild nu doet hij het wel.  

De oude deed het op geen enkele manier niet bedraad en niet via de wifi

Bedabkt voor de hulp

Reageer