Vraag

Switchen tussen surround en stereo

  • 28 December 2016
  • 3 reacties
  • 1754 Bekeken

Hallo,
Ik ben in het bezit van een bridge, een sub, 2x play 3 en een soundbar.
Ik zou graag in dezelfde ruimte de ene keer naar een klassiek stuk muziek willen luisteren inb stereo modus met mijn sub en 2x play 3 en de andere keer een film willen kijken in surroundmet de playbar en de sub.
Hoe krijg ik dit voor elkaar zonder alles iedere keer te moeten herconfigureren?
Moet ik misschien 2 ruimtes aanmaken?
Wie kan mij helpen?
Groet,
Han

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 3
Mogelijk kan je de Playbar uitzetten en het volume van de achterspeakers hoog: instellingen - instellingen kamer - Playbar - geavanceerde audio - surround - de slider voor muziek goed hoog zetten.

En anders idd omschakelen tussen de twee configuraties; dus surroundspeakers verwijderen en toevoegen als stereopaar in de groep, en dan voor film kijken terug in surround zetten.
Op zich werkt dat wel, alleen zou ik dan ook graag de playbar uit willen schakelen
Reputatie 3
Hoi Han,

Wat ik altijd doe is "sfeervol" surround omzetten naar "volledig". Op die manier kan je gerust naar films kijken in surround, maar als je muziek opzet, komt-ie in volle stereo.

Instellingen - instellingen kamer - playbar - geavanceerde audio - surround - sfeervol omzetten naar volledig.