Beantwoord

Sub gen 3 gaat aan maar geen geluid

  • 27 April 2021
  • 2 reacties
  • 488 Bekeken

Ik heb een sub 3 nu al 4 maanden. Opeens komt er geen geluid meer uit. Opnieuw geïnstalleerd middels netwerkkabel. Lampje knippert wit en stopt gegeven moment met knipperen. Op 1 of ander manier kan ik de sub wel aansluiten. Maar komt geen geluid uit.

icon

Beste antwoord door Donevan 28 April 2021, 09:10

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Hallo J.B.,

Ik ben ondertussen snel en keurig geholpen door sonos. Omdat ik in de eerste situatie de arc bekabeld had aangesloten en de sub draadloos, en door omstandigheden de arc nu ook draadloos heb moeten aansluiten is de connectie met de sub weg komen te vallen. Ik moest de sub dan eerst bekabeld aansluiten en vervolgens de netwerkkabel weer eruit halen zodat de connectie draadloos weer tot stand kon komen met de sub. Ook moest je minimaal 3 minuten wachten tot ze weer verbonden waren. Tja dit allemaal moet je net weten. Heb deze info nergens online kunnen vinden. 

Maar ben heel tevreden over de service van sonos. Daarvoorkrijgen ze een 10 van me.

Badge +1

Zit de sub wel in het juiste wifi netwerk en in de juiste kamer? Kan je de sub als speaker zien in de app? Dan zou deze gewoon moeten werken. Dient het volume misschien nog ingesteld te worden?