Beantwoord

Sub doet het niet

  • 24 June 2018
  • 3 reacties
  • 1014 Bekeken

Ik heb verbouwd en ben nu de boel weer aan het inrichten. Mijn playbar doet het, maar de sub niet. Ik heb hem toegevoegd aan mijn woonkamer in de app, maar er komt nog geen geluid uit bij het afspelen van muziek. Wat er wel is veranderd is dat ik geen bridge meer heb (althans, die wil ik niet meer aansluiten om de kabelspagetti in mijn kast te verminderen). Ook de twee play1 boxen heb ik nog niet aangesloten, want de stopcontacten zijn nog niet klaar. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Emily P 27 June 2018, 10:02

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Er zijn erg veel WiFi problemen te zien in je netwerk omgeving. In de laatste twee dagen heeft je TP Link 2.4 netwerk al 69 keer de Playbar en SUB van het netwerk gegooid. Dit duid op verkeerde instellingen, of een netwerk die niet de ruimte heeft om uit te zenden op een bepaald kanaal. In dit geval is kanaal 1 waar dit netwerk op staat erg druk, dus kan het sowieso al baat hebben deze op een ander kanaal te zetten, maar eigenlijk zou ik liever willen vragen met ons te bellen. Ons telefoonnummer vind je hier.
Dit is het diagnose nummer: 31007836
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Frans, stuur even een diagnose van je systeem zoals hier beschreven, graag ontvang ik het diagnosenummer hier in antwoord. Dan kijk ik deze meteen even door.