Vraag

Positieaanpassing sub

  • 13 January 2018
  • 7 reacties
  • 8373 Bekeken

Hallo,

Ik hoop dat iemand weet wat positieaanpassing aan/uit betekend. Waarvoor gebruik je het, en wanneer zet je het dan aan of uit.
Ik heb het natuurlijk wel geprobeerd, maar ik heb geen idee waar ik dan op moet letten, ik twijfel nl of ik verschil hoor.

Alvast bedankt

Ps, ik het playbar, sub en
2 x play3

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Dit is als je de SUB op zijn kant plaatst, als je de SUB rechtop heb staan kan je optie uitgeschakeld worden.
@ryan
Dank je wel , SUB staat rechtop en optie staat uitgeschakeld.
Nu is het me duidelijk
Badge
In de doos zitten ook van die plakdingen, die heb je nodig als je hem op ze kant zet.
Wat is rechtop en wat is op zijn kant? Is rechtop liggend? En welk geluidseffect zou de positieaanpassing teweeg moeten brengen? Ik hoor geen verschil.
Reputatie 7
Badge +2
Liggend zou inhouden dat je 1 van de open kanten zou afsluiten door deze opening naar de grond te richten.
Ook via de Kamer Instellingen kun je bij de Sub z'n instellingen de Positieaanpassing wijzigen.
Reputatie 7
Badge +3
Kleine kanttekening: volgens mij kan dat alleen wanneer Trueplay is uitgeschakeld.
Reputatie 7
Badge +2
Kleine kanttekening: volgens mij kan dat alleen wanneer Trueplay is uitgeschakeld.
Trueplay kan je er wel op uitvoeren, als je Trueplay maar wel opnieuw doorloopt nadat je de Sub zou herpositioneren of draaien.