Vraag

Playbar wordt niet meer gevonden en kan niet gereset worden-wit licht blijft branden

  • 10 October 2020
  • 4 reacties
  • 475 Bekeken

Mijn playbar is plots verdwenen uit de sonos app, en wordt niet meer gevonden bij het zoeken naar nieuwe apparaten om aan te sluiten.
Resetten lukt niet, het wit lampje blijft branden.
Ook de andere apparaten die samen met de playbar aan de tv gekoppeld waren werken niet meer vanaf de tv (of is dit normaal als de playbar niet werkt ?), vanaf een andere bron werken deze wel nog.
Ik heb al een paar x deze vraag zien voorbijkomen maar telkens zonder antwoord.
 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Lijkt op een hardwareprobleem. Even bellen met Sonos?

Waarschijnlijk niet mogelijk tijdens het weekend.
Ondertussen via andere topics gezien dat de playbar waarschijnlijk stuk is. Heb hem pas 3 jaar en 9 maanden. Wel snel voor zo’n duur stuk.

Reputatie 7

Dat is inderdaad snel. Standaard aanbod van Sonos is 30% korting op een nieuwe volgens mij, maar de Playbar wordt niet meer geleverd. Dan wordt het of een Arc (nog duurder) of wellicht ietsrefurbished (met meer onderhandelingsruimte?).

Of dit (geen ervaring mee): https://nl.isonatec.com/?gclid=EAIaIQobChMI5eDa0vOp7AIVFO3tCh3Z8AHyEAAYASAAEgImGvD_BwE

Dank voor deze link naar isonatec. Het wit licht dat permanent brandt zal niet zelf op te lossen zijn en staat in hun lijst van fouten die moeten gerepareerd worden.