Playbar met 2x play 1- plaasting

  • 28 January 2015
  • 7 reacties
  • 1375 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb een vraag. Ik heb al een playbar staan waar ik erg tevreden mee ben. ik twijfel al geruime tijd of ik er 2x de play 1 bij zal kopen zodat ik deze achter de bank in de hoeken van de kamer kan hangen. Mijn vraag aan degenen die dit al hebben staan is of dit echt een beter geluid oplevert? Ik kijk ook veel films waarbij ik mijn laptop op de tv aansluit. Heb ik dan ook dolbly surround geluid?
Ik ben niet zo technisch dus de termen dts enzo die ik veel tegenkom zeggen mij niet zo veel.
En wordt de kwaliteit van de muziek er ook echt beter van?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Dat kan prima

Bij je configuratie stel je in hoever L en R bij je vandaan staan, en dan stelt de software in dat de play1 die verder weg staat meer geluid geeft

Geen probleem dus!
Badge
Ik twijfel ook aan uitbreiding. Vraagje voor de bezitters van een playbar opstelling let twee Plays. Moeten die plays symmetrisch staan van elkaar op gelijke afstand van de kijkpositie. Bij mij zal dat noodgedwongen bv 70 cm rechts en 20 cm achter de bank zijn en 1,5 m links en 50 cm achter de bank. Geeft dit dan nog een goed stereo of surround geluid?
Reputatie 2
Je word dan echt omarmt door het geluid.
Top
Reputatie 2
Ja je hoort het idd wil heel erg. Ligt wel aan film/tv maar tot nu toe geen last gehad. En kijk ook alleen via laptop Na films.
Ja dat hoor je zeker. Ligt eerlijk gezegd ook aan het signaal dat je tv doorgeeft.

Voor muziek is het ook een groot verschil, maar das ook afhankelijk van de grootte van de ruimte, kleine ruimte zal wel redelijk gaan met playbar schat ik.

Vind persoonlijk de play 1 meer verschil malen als aanvulling dan de SUb, als het over muziek gaat, al is de sub ook een groot verschil. Voor films is dat andersom vind ik.
Reputatie 2
Hallo. Ik heb 2x de play 1 en de soundbar. Ik merk het verschil wel heel erg. Qua films en muziek luisteren. Ik vind het wel een aanrader.

Bedankt voor je reactie. Hoor je bij films ook echt de overgang van linksachter naar rechtsachter als er bijvoorbeeld een vliegtuig langsvliegt?
Reputatie 2
Hallo. Ik heb 2x de play 1 en de soundbar. Ik merk het verschil wel heel erg. Qua films en muziek luisteren. Ik vind het wel een aanrader.