YouTube heeft geen Dolby Atmos maar de grote streamingdiensten, bij mijn weten Netflix, HBO Max, Amazon Prime, Apple TV en Disney bieden allemaal Dolby Atmos aan. Opvallend is wel dat ze vaak Dolby Atmos (en soms ook Dolby Vision) alleen aanbieden bij de duurdere, premium abonnementen. Heb je een standaard abonnement van bijvoorbeeld Netflix dan heb je geen Dolby Atmos..
Netflix heeft niet eens surround, alleen stereo.
Je bedoeld waarschijnlijk YouTube? YT schijnt hier en daar wel surround te doen maar we hebben het hier over Netflix…
Je bedoeld waarschijnlijk YouTube? YT schijnt hier en daar wel surround te doen maar we hebben het hier over Netflix…
Zoals ik schreef ontvang ik wel Stereo PCM en Dolby 5.1+ Multichanel en dàt is met YT!
Er staan vele demo's op YT, zelfs met Dolby Atmos, maar de app registreert dat niet. Sommige komen wel duidelijk hoorbaar met Surround door. Dus ik twijfel over de Sonos app daarmee.
Volgens mijn onderzoek heeft het duurste Netflix abonnement van €19.- p/m wel Atmos mogelijkheden, maar heb daar geen persoonlijke ervaring mee.