Beantwoord

heeft et zin om de beam te vervangen voor een arc met een samsung qled uit 2017?

  • 12 May 2020
  • 4 reacties
  • 240 Bekeken

Badge

Heeft het nut om de beam te vervangen voor een arc bij een samsung qled tv uit 2017? 

icon

Beste antwoord door 106rallye 12 May 2020, 20:00

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Badge

Kga em denk ik toch aanschaffen zodatk toch bij de tv wat krachtiger geluid wil creeeren. Kdenk dat de balans dan veel beter word….. 

Reputatie 7

Je TV is uit 2017 en heeft dus geen eARC. Echte Atmos zul je dus niet krijgen. Of je straks DD+ krijgt kan nog niemand zeggen: de Sonos is er klaar voor (je Beam overigens wellicht ook), maar nog niemand heeft een S2 Sonos kunnen combineren met jouw TV. Overigens: als je bij Sonos koopt kun je de spullen enige tijd uitproberen - hij kan binnen een bepaalde termijn terug.

Badge

https://www.samsung.com/nl/tvs/qledtv-q7f/QE49Q7FAMLXXN/
 

ik heb deze tv  dus ja.  Misschien kan iemand is bekijken of deze tv wat kan betekenen?  Ik kan et niet zo goed vinden…..

Reputatie 7

Wat is “nut”? De Arc heeft meer speakers en een breder geluidsbeeld, en de mogelijkheid om Dolby Digital+ en (als ik het goed begrijp de gecomprimeerde vorm van) Atmos weer te geven als je hem combineert met surround speakers. Dat is wel afhankelijk van wat je TV weergeeft/doorgeeft. Dat is moeilijk te zeggen.

Kortom: je geluid zal ook zonder surround beter worden. Je hebt een grote kans op betere surround.