ik kan het geluid van de tv (via de Sonos playbar) niet meer bedienen met de Ziggo afstandsbediening van de tv (LG)….. heeft altijd normaal gewerkt… nu sinds een tijdje niet meer…. hoe kan dit en wie kan mij helpen ?
De Ziggo afstandsbediening van de TV of van de settopbox? En welke settopbox dan? Want de nieuwere Ziggo afstandsbedieningen werken enkel nog met bluetooth en niet met infrarood (dat de Playbar nodig heeft).
Of had je het zo geregeld dat de LG een via HDMI-CEC van de Ziggo box ontvangen signaal via infrarood uitstraalde naar de Playbar? Dan zou je in de instellingen van TV moeten kijken…..
De Ziggo afstandsbediening van de TV of van de settopbox? En welke settopbox dan? Want de nieuwere Ziggo afstandsbedieningen werken enkel nog met bluetooth en niet met infrarood (dat de Playbar nodig heeft).
===> Marcel: we hebben de mediabox next van Ziggo
Of had je het zo geregeld dat de LG een via HDMI-CEC van de Ziggo box ontvangen signaal via infrarood uitstraalde naar de Playbar? Dan zou je in de instellingen van TV moeten kijken…..
===> Marcel: eerlijk gezegd weet ik dit niet. de installateur heeft e.e.a. aangesloten…
hoe kan ik dit nakijken ?
Dat is inderdaad een bluetooth afstandsbediening. Dan zou optie twee, de TV infrarood laten uitzenden, een optie zijn. Ik heb echter geen LG, dus daar kan ik niets over zeggen. Loop de instellingen eens door….
Instelling van de geluidsuitgang van de TV stond op optisch. Deze gewijzigd en daarna weer terug gezet. Geluid met afstandsbediening werkt nu weer…..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.