Vraag

Geen geluid op Netflix na Sonos update app naar 7.4

  • 4 September 2017
  • 75 reacties
  • 2338 Bekeken

Badge +1
Hallo,
Na update van de Sonos app hebben we geen geluid meer op diverse apps waaronder Netflix en NPO uitzending gemist. TV Samsung UE40F6740. Altijd prima gewerkt. Komt er een oplossing bij update ?
Optische kabel werkt goed, radio en TV werkt prima
In Netflix omzetten van 5.1 naar stereo heeft geen effect.

Graag bericht van Sonos

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

75 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo, hier hetzelfde probleem. Geen geluid via Netflix en een tikkend geluid uit de Play:1's. Diagnose verzonden met nummer: 7832180

Graag ook een update voor mij?

Hartelijk dank alvast!


Er staat een update voor je klaar!
Hallo, hier hetzelfde probleem. Geen geluid via Netflix en een tikkend geluid uit de Play:1's. Diagnose verzonden met nummer: 7832180

Graag ook een update voor mij?

Hartelijk dank alvast!


Er staat een update voor je klaar!


Het werkt! Heel fijn, bedankt
Hier hetzelfde probleem; geen geluid via Sonos tijdens Netflix en andere diensten. Tv kijken via Ziggo werkt wel. Waar hoort optische kabel nu in te zitten? Veranderen helpt niet. Graag hulp, danku.

7836625 Is het diagnose nummer
Reputatie 7
Badge +2
Hier hetzelfde probleem; geen geluid via Sonos tijdens Netflix en andere diensten. Tv kijken via Ziggo werkt wel. Waar hoort optische kabel nu in te zitten? Veranderen helpt niet. Graag hulp, danku.

7836625 Is het diagnose nummer


Hey JJB,
update staat klaar, hoor graag of het 't oplost!
Nee, helaas niet opgelost. Waar moet de optische kabel in, kan deze gewoon in de Ziggo decoder blijven zitten? Want dát geluid komt er doorheen
Oh wacht, ik moet TV luidsprekers in mijn tv instellingen aanzetten/veranderen als ik switch van Ziggo en Netflix. Dan doet ie het wel.....
Geen wereldramp, maar niet heel logisch als je het mij vraagt. Maar thanks voor de update anyway!
Nee, klopt toch weer niet; melding van Sonos dat geluit TV niet wordt ondersteund blijft...
Heb de kabel nu in de uitgang vd TV en selecteer op TV settings deze optische uitgang; dat moet toch de juiste/logische werkwijze zijn?
Reputatie 7
Badge +2
Zie graag nieuwe diagnose tegemoet om te zien wat er met je Sonos gebeurt,
Waarschijnlijk heb je sneller een antwoord als je telefonisch contact opneemt met onze support afdeling.
Hallo, ik zit met hetzelfde probleem. Na de laatste Sonos update (7.4) geen geluid meer via smart tv apps: Netflix, YouTube, Plex etc. Enkel nog een tikkend geluid door mijn Play 1's.
Tv: Samsung 55JU7000.
Diagnosenummer: 7851666.

Is het mogelijk om een update te krijgen?

Alvast bedankt
Badge
Ook hier alleen maar tikkend geluid bij Netflix.
Graag update, diagnose nevestigings nummer: 7853213

Workaround: playbar stekker (stroom) er uit en er weer in, nadat playbar opnieuw is opgestart eerkt alles goed...


Hallo, ik zit met hetzelfde probleem. Na de laatste Sonos update (7.4) geen geluid meer via smart tv apps: Netflix, YouTube, Plex etc. Enkel nog een tikkend geluid door mijn Play 1's.
Tv: Samsung 55JU7000.
Diagnosenummer: 7851666.

Is het mogelijk om een update te krijgen?

Alvast bedankt
Sinds de update is er een probleem als er een stereo signaal verwerkt met worden met de dolby digital instelling. Als ik op mijn samsung tv bij de audio out instellingen PCM/Stereo instel heb ik altijd geluid, als ik Dolby Digital instel alleen als er ook een dolby digital ingangssignaal voor de tv is.

Volgens de amerikaanse sonos community site werkt sonos aan een update.
Reputatie 5
Badge +2
@Ben_Invader Update staat voor je klaar.

@jeroena Voor jou ook.

@gvanb Wil je een diagnose naar ons sturen? De update is er al, maar we hebben een diagnose van je systeem nodig om de update voor je door te zetten. Diagnose maak je zo. Het nummer mag je hier vermelden.
Het nummer is 7849821 Ik heb deze gemeld op het engelstalige forum. Kunnen jullie ook bij die nummers? Of wil je een nieuwe?
Reputatie 5
Badge +2
De update staat voor je klaar. Nieuwe diagnose is niet nodig.
Update uitgevoerd, lijkt weer te werken. Ik zie nu bij de info van de playbar weer ingangssignalen 'Stereo' bij België Eén HD, 'Dolby Digital 2.0' bij een aantal youtube filmpjes en 'Dolby Digital 5.1' bij NPO HD 2

Bedankt voor de update.
Badge
Hier ook probleem met Netflix. Tikkend geluid uit de (play 1) speakers.
Diagnose 7856002
Reputatie 5
Badge +2
@Edwin1406 Er staat een update voor je klaar, na de update zou je probleem moeten zijn opgelost.
Zelfde probleem hier. Diagnose is 7860326
Ik heb hetzelfde probleem geen geluid Netflix na update Sonos.
Diagnose7873467.
Graag ook een update
Reputatie 5
Badge +2
Voor jullie beiden staat ook een update klaar.
Dank je wel, erg blij mee, het werkt weer, super!?
Ik heb dezelfde issue. 7875252
Dank!
Reputatie 2
7878596 graag een update doorsturen. Ook gister al op het usa forum aangevraagd maar daar slapen ze ook op zondag denk ik. Samsung 8000 series, toslink verbinding. Lan bekabeling overal. Klikgeluiden door de play1 bij DD stand. PCM stand geen last. Sinds laatste update is de ellende begonnen. 7878596. Ik doe al mee met de BETA
Zie graag nieuwe diagnose tegemoet om te zien wat er met je Sonos gebeurt,
Waarschijnlijk heb je sneller een antwoord als je telefonisch contact opneemt met onze support afdeling.
Tja, maar als ik bel na werk zijn jullie gesloten. Echt behoorlijk matig dit 😞
Nieuwe diagnose; 7882077

Domme vraag misschien, maar ik stel em toch opnieuw; optische kabel kan toch gewoon in Ziggo box blijven zitten...??