Vraag

Geen geluid op Netflix na Sonos update app naar 7.4

  • 4 September 2017
  • 75 reacties
  • 2338 Bekeken

Badge +1
Hallo,
Na update van de Sonos app hebben we geen geluid meer op diverse apps waaronder Netflix en NPO uitzending gemist. TV Samsung UE40F6740. Altijd prima gewerkt. Komt er een oplossing bij update ?
Optische kabel werkt goed, radio en TV werkt prima
In Netflix omzetten van 5.1 naar stereo heeft geen effect.

Graag bericht van Sonos

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

75 Reacties

Badge +1
Aanvulling : app geeft melding : geluid tv niet ondersteund wanneer Netflix aanstaat
Hallo
IK heb ook hetzelfde probleem, ik krijg pas na 10 min geluid uit mijn tv, heb ook een tik geluid in de play 1 speakers.
dit is gekomen na de update.
heb een recente phillips tv een playbar en 2 play 1 staan

graag bericht
JAN G
Badge +1
Diagnose verzonden 7803134.
Inmiddels ontdekt dat oplossing tv schakelen naar PCM ervoor zorgt dat Netflix wel geluid geeft.
Graag ontvang ik ook de handmatige update.
Reputatie 5
Badge +2
@Ndv De update staat voor je klaar, je kunt deze vinden in de instellingen van de Sonos app.

@jan g Wil je een diagnose voor me maken zodat we voor jou ook de update klaar kunnen zetten? Het nummer mag je hier vermelden. Diagnose maak je zo.
Badge +1
Dank je Bob. De update heeft voor de oplossing gezorgd.
Beste Bob m

Ik heb de diagnose verzonden, het nummer is 7806229
Bedankt voor de snelle reactie, wel heb ik inmiddels het meerkanaals geluid op mijn philips tv veranderd in stereo, en heb wel weer tv geluid.
Vriendelijke Groet
Jan g
Badge +1
Jan, na de update kun je dat weer terugzetten naar dolby digital. Succes
Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem als Jan G. Dit betekent lang wachten op geluid bij Netflix. Voordat er dan geluid komt een tikkend geluid uit de play 1 speakers.
Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Vriendelijke groet, Bas W
Goedenavond,
nog even een aanvulling op Mn vorige bericht. Netflix wordt gespeeld vanaf een app op Mn (recente) Sony bravia. Heeft altijd prima gewerkt tot aan de update. De app geeft de melding: Geluid tv niet ondersteund. Ik heb een playbar, sub en twee play 1's.
Hoi, ik heb het zelfde probleem: ook geen geluid meer van Netflix na update. Kunnen jullie mij ook helpen? Dank.
Badge +1
In de Sonos app tijdens geen geluid Netflix drukken op diagnose versturen in geavanceerde instellingen
Het nummer dag je krijgt in een reactie hier vermelden
Je krijgt dan een update toegestuurd
Probleem is dan opgelost
Succes
7806812
Reputatie 5
Badge +2
@Ndv Thanks voor je bijstand, dat is inderdaad het idee 😉

@jeroenennadja Je bent geflagged, als je zoekt naar nieuwe versies in de instellingen van de app dan vind je een update.
@jan g Voor jou hetzelfde, ook geflagged!

@ Bas W Van jou hebben we nog een diagnose nodig. Wil je deze maken terwijl het probleem voorkomt? Deze maak je zo.
Goedenavond, mijn diagnosenr. is 7810093.
Met vriendelijke groet, Bas W
Hallo Ndv,

Ik heb ook geen geluid bij diverse zenders mijn diagnose nummer is 7810471
Graag hoor ik van je.

Gr, Rob
Opgelost, veel dank
Reputatie 5
Badge +2
@BasW De update staat klaar, deze vind je in de instellingen van de Sonos app, bij online updates of zoeken naar nieuwe versies.
@ Rob de Vries Jij stond al geflagged. Heb je ons ondertussen gebeld en het gefixed? In ieder geval, ook bij jou zou een update moeten helpen. Zo niet, dan horen we graag van je en ontvangen we ook graag een nieuwe diagnose gemaakt terwijl je het probleem ervaart.
Beste Bob M
Bedankt voor de update , heb weer geluid nu.
Jan G
Is her nu slim om mijn Playbar te updaten, of afwachten op een nieuwe versie?
Badge
hier het zelfde probleem graag voor mij ook een update
diagnose nummer is 7827975
Reputatie 1
Badge
Beste Bob M.
Ook ik heb hetzelfde probleem. Geen geluid via de apps op tv (oa youtube) en videomateriaal vanaf externe bron. Enkel harde tikken uit de play 1's.
Probleem diet zich voor na de laatste updat (7.4)
Heb je voor mij ook een handmatige update? (Android)

Diagnosenummer (s): 7818148 & 7820314

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +2
Hey Veldkamp, Acequinto en Streambuster.

Heb jullie alle een antwoord gegeven in een ander topic, denk dat het ook handig is om niet de zelfde vraag in verschillende fora's te plaatsen, maar geduld te houden op ons antwoord.
Wat ik gemeld heb in de andere topics, We raden altijd aan om updates uit te voeren, en mochten er problemen zijn dan zullen we uiteraard hier een oplossing voor aandragen.

Voor Acequinto en Streambuster, jullie update staat klaar, als je na het updaten van je systeem nog problemen hebt horen we het graag en zien we graag een nieuwe diagnose tegemoet.
Beste BobM,
Dank voor de hulp en update.
Alles werkt weer!
Gr. BasW
Hallo, hier hetzelfde probleem. Geen geluid via Netflix en een tikkend geluid uit de Play:1's. Diagnose verzonden met nummer: 7832180

Graag ook een update voor mij?

Hartelijk dank alvast!
Reputatie 1
Badge
Het werkt weer, dank!