Vraag

Film via Pathe

  • 30 September 2016
  • 8 reacties
  • 4109 Bekeken

Hi all: het lukt mij niet om via mijn Samsung tv het geluid van films via Pathe af te luisteren. Raar, want met Netflix gaat het prima - wie weet raad???

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Wat is het audio formaat die Pathe mee stuurt? Let op dat Sonos alleen Dolby Digital 5.1 en Stereo ondersteund. Stuur anders even een diagnose in als het probleem zich voordoet en post je bevestigings nummer hier.
Hi Ryan,
Dat Sonos sommige formats niet aan kan had ik al begrepen - bedankt voor je opmerking. Na wat googlen kom ik er niet achter wat het format/platform is waarmee Pathe de beelden van geluid voorziet. Dus het zal wel zo zijn dat Sonos dat format niet "lust" van Pathe, vrees ik. Dat Netflix wel geluid via de Sonos laat horen moet dan welhaast in een speelbaar format zijn. Verder lijken mij de twee app's (Pathe en Neflix) veel op elkaar al ik die via de smart tv van Samsung benader. Wat mij betreft is het duidelijk wat er aan de hand. Misschien gewoon maar wachten totdat er een update van de Sonos software komt die het format van Pathe wel aan kan ;-)
Jan
Reputatie 5
Badge +2
Zou je een diagnose in willen sturen als je Pathe afspeelt, post je bevestiging's nummer hier. Wellicht krijgen we meer hoogte van het formaat.
Nog steeds een probleem. Kan Sonos geen contact opnemen met pathé?
Ik heb via Twitter contact gehad met Pathe Thuis, ze weten dat het probleem er is, en zijn ermee bezig...
Reputatie 7
Badge +2
Hoop dat Pathe hier inderdaad een oplossing in kan aandragen.
Sonos speelt immers af wat er aangeleverd word, word het juiste format niet aangeleverd dan hoor je helaas niks.
Reputatie 1
Badge
Hoi,
Ik krijg via Pathe Thuis (HD) ook enkel stereo geluid en geen 5.1.....
Iemand van Sonos een idee of ligt dit aan het audio spoor wat Pathe meestuurd?
Reputatie 7
Badge +2
Hoi,
Ik krijg via Pathe Thuis (HD) ook enkel stereo geluid en geen 5.1.....
Iemand van Sonos een idee of ligt dit aan het audio spoor wat Pathe meestuurd?

Als je wel Dolby krijgt van de TV, maar alleen op deze Pathe App geen Dolby, dan kan het goed zijn dat deze geen Dolby levert, of niet het juiste Dolby variant.
Ik heb zelf persoonlijk geen ervaring met deze app dus durf niet concreet te melden wat voor geluid deze app geeft.
Sonos zal Dolby Digital 5.1 afspelen.
Als het een Dolby Digital live, of welke andere variant Dolby is, dan kan het mogelijk zijn dat er problemen naar voren komen.