Vraag

Software-update in nieuwe sonos app

  • 17 May 2024
  • 10 reacties
  • 189 Bekeken

In de nieuwe sonos app krijg ik de vraag om een soft-ware update te starten. Vervolgens dien ik in te loggen op sonos.com, maar dat scherm flitst even op, en is dan zo weer weg.  Dan krijg ik de boodschap “De eigenaar van het systeem moet ingelogd zijn. Log uit en laat de eigenaar inloggen.” Maar ik krijg niet eens de kans om in te loggen. Pfff. ik denk dat ik die hele Sonos boel ga wegdoen.


10 Reacties

Vandaag na het werk nieuwe soundbar ARC + dual Era 100 + Mini sub gaan halen, heb hetzelfde probleem, nog geen geluid gehoord … 

Zelfde hier. Niets werkt. Waardeloos. Ik was al aan het nadenken over uitnbreiden met Sonos of over naar een ander merk die het geheel beter onder controle hebben. Dit helpt niet in het voordeel van Sonos

Probleem opgelost, bij de verdeler geweest waar ik alles gekocht heb en hij kon de upgrade uitvoeren. Daarna naar huis en na 2de poging alles kunnen installeren, happy-me.

Dank aan Thienpont Michel van “Thienpont Sound en Vision” in Gent voor de service.

Na update geen verbinding meer met de sub van B&w

hoe oplossen 

Reputatie 7

Hoe hangt die sub aan je Sonos dan?

Dat niet uitmaken. Heb nog een ander apparaat waar de vorige versie op zit. Die werkt wel. 
 

Nieuwe update is volkomen ruk. Heb voor 3500€ aan apparatuur en ik kan nu ineens geen muziek die op mijn NAS staat beluisteren.  Ik heb jaren mijn favoriete muziek verzameld. Komt deze optie niet terug in een volgende update gaat alle Sonos de deur uit. Echt schandalig om je te pressen over te stappen naar betaalde streamingsdiensten.

Reputatie 6
Badge +3

Nieuwe update is volkomen ruk. Heb voor 3500€ aan apparatuur en ik kan nu ineens geen muziek die op mijn NAS staat beluisteren.  Ik heb jaren mijn favoriete muziek verzameld. Komt deze optie niet terug in een volgende update gaat alle Sonos de deur uit. Echt schandalig om je te pressen over te stappen naar betaalde streamingsdiensten.

Even lezen in dit forum er staan heel veel tips...

Dat niet uitmaken. Heb nog een ander apparaat waar de vorige versie op zit. Die werkt wel. 
helaas werkt de oude niet meer. Vraagt om update.

 

beste Sonos wordt hier nog wat aan gedaan???
 

 

Reageer