Beantwoord

Roam laadt niet op

  • 27 November 2022
  • 17 reacties
  • 949 Bekeken

Onze Roam laadt niet op. Er gebeurt helemaal niks. Geen enkel lampje brandt. Ligt aan Sonos Roam Fast Charger. Heeft iemand advies? 😊 

icon

Beste antwoord door Jeroen V 28 November 2022, 13:34

Bekijk origineel

17 Reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hey @femhoog 

Zeer vervelend om te horen dat de Roam niet wilt opladen op dit moment.

  • Werk de oplader + laad stekker wel op andere apparaten?
  • Zie je helemaal geen LED lampje branden? ook geen Oranje LED lampje bij de batterij status?
  • Zou je willen proberen de aan/uit knop aan de achterkant minimaal 13 seconden ingedrukt willen blijven houden

Hi Jeroen, 

Dank voor je reactie.

De lader is nieuw en werkt perfect. Heb ook andere laders, stekkers én stopcontacten geprobeerd. Er brandt geen enkel lampje meer. Ook niet na 13 seconden…

Wat te doen?

Groet,

Femke 

Reputatie 4
Badge +1

Hi @femhoog 

 

Dat is het een zeer goed idee om even contact op te nemen met één van mijn collega's aan de telefoon.

We zullen dan de vervolgstappen bespreken. 

Ik heb net hetzelfde probleem, al een oplossing gevonden ondertussen?

Reputatie 7

Ik denk dat het een zeer goed idee om even contact op te nemen de Sonos-mensen aan de telefoon.

Die zullen dan de vervolgstappen bespreken.

Ik ervaar hetzelfde probleem. 
de Sonos roam laadt niet op op het draadloze laadstation. 
na indrukken van de aan/uit knop gaat het oranje lampje even aan en dooft daarna weer. 
opladen via de usb gaat wel. 
het laadstation werkt wel op een andere roam 

Beste,

mijn Roam is ongeveer 3jaar en laadt volgens mij ook niet meer op.
in de app heeft hij ‘slaapmodus’ status.

Heeft altijd op zijn dock gestaan. Nu probeer ik met de usb/c: resultaat: oranje lichtje brandt voor ongeveer 1min. Daarna ook weer dood.

Verschillende reboots zonder resultaat.

alvast dank voor je feedback 

s

 

 

Mijn Sonos Roam ca een halfjaar oud, laad de batterij niet meer op.

Ik heb alle bovenstaande oplossingen uitgeprobeerd maar het apparaat blijft zo dood als een pier.

Iemand nog een lumineus idee hoe dit op te lossen is?

Reputatie 7

Sonos bellen.

Beste Sonos. 

Ik heb sinds een jaar een Sonos Roam. En nu laadt hij niet meer op. Het oranje lampje ging langzaam uit en wat ik ook probeer, het gaat niet meer aan. Advies lees ik hier boven: Sonos bellen. Inmiddels hang ik al 59.23 minuten aan de telefoon. Wordt een duur gesprekje. En nog steeds geen respons.

Iemand?????

Reputatie 7

Dankzij de nieuwe app is het erg druk bij Sonos. Een 0800-nummer is overigens toch gratis?

Ja oke. Het nummer is dan wel gratis, en ze zullen het wel druk hebben. Maar meer dan een uur wachten vind ik niet kunnen. Geef dan aan, dat je wordt terug gebeld. Doen ze bij Apple ook ;-)

Dankzij de nieuwe app is het erg druk bij Sonos. Een 0800-nummer is overigens toch gratis?

In elk geval geen reclame voor Sonos. Meer dan een uur laten wachten en dan nog niet geholpen, kan ik geen service vinden.

Reputatie 6
Badge +3

Heb je het al geprobeerd met een andere oplader? 

Heb je het al geprobeerd met een andere oplader? 

ik heb verschillende opladers gebruikt. 

geen resultaat

ik heb dezelfde klacht als alle bovenstaande mensen

Al dagen mee bezig  oranje lampje blijft branden maar geen stroom. Alle handleidingen opgevolgd en diverse stekkers en laders eraan gehad. Ding gaat niet meer aan. Half jaar oud en nauwelijks gebruikt. 

Als we zoveel dezelfde klachten zijn hierover en iedereen wordt door verwezen naar “even Sonos bellen” dan kun je het antwoord toch net zo goed hier delen. Of bij de helpdesk plaatsen. 
 

Ik gooi dat ding liever in de prullenbak als uren aan de

telefoon hangen en wéér alle dingen te moeten herhalen die ik al tig keer gedaan heb. 
 

Ik zoek een OPLOSSING!

 

Anders verdwijnt het ding in de prullenbak en komt er een spieker van een paar tientjes die het altijd doet. 

Badge +1

@Wiljan zet de Roam op een draadloze oplader en tegelijk een usb stekker erin. 
dus dubbele aansluiting. 
Druk twee seconden op de aan uit knop. 
hopelijk start de Roam dan op. 
 

succes

Reageer