Skip to main content
Vraag

installatie sonos move1 lukt niet met nieuwe app!

  • 18 May 2024
  • 7 reacties
  • 67 Bekeken

Hoi

ik dacht effe eeN leuke deal gedaan te hebben toen ik vorige week vrijdag bij Fnac een witte Sonos Move op de kop tikte voor 219€

Wat kom ik bedrogen uit! Ik krijg het ding sinds de update van de app niet geïnstalleerd. Koppeling kan niet worden afgerond. 3 uur aan de lijn gehangen intussen met sonos met als oplossing het te proberen te installeren met een ander mobiel toestel. 
Niet dus, bij m’n kids net hetzelfde. Allemaal iPhone wel.

Advies vandaag in Fnac gekregen het toestel terug binnen te brengen. Nu krijg je je geld nog terug (binnen de 14 dagen), later terugbrengen dan krijg je een bon.

Mijn sonos beam en 3 kleine one speakers doen het wel.

Is er dan echt geen oplossing??

thanks

7 Reacties

Reputatie 7

Sommigen lijken inderdaad dit probleem te hebben met de nieuwe app. Misschien even bellen met Sonos of ze je kunnen helpen?

Ik heb sinds kort hetzelfde probleem.

 

Ik kan de batterij status ed zien in de sonos app, maar verbinding maken is onmogelijk.

Ik heb hetzelfde probleem. Al meer dan twee uur alles gereset en zelfs mijn wifi netwerk naar 2,4Gh gebracht. Mag allemaal niet helpen. Meerdere keren herstart gedaan van router, move, app en telefoon. Niets helpt… 

Reputatie 7

Zou niet nodig moeten zijn, mr heb je een telefoon met een ander operating system geprobeerd?

Nee nog niet, maar iedereen bij ons in huis heeft iPhone dus dat gaat lastig worden … zal de buurvrouw eens vragen 🙃. Waarom zou het op Android wel lukken dan?

Reputatie 7

Het is een mogelijkheid dat het met een ander OS wel lukt, maar er is geen garantie.

Ok thanks, ga ik proberen 

Reageer