Vraag

Volume niveau (cijfers)

  • 8 May 2024
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Hoi,

sinds de nieuwe Sonos App (mei 2024) zie ik geen cijfers meer als ik de volume harder / zachter zet. Ik kan dus niet zien of de volume op 10 staat of op 20. 
 

Klopt dit en hie krijg ik dit weet terug?


3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dat klopt, maar dat klopt natuurlijk niet. Dit is dus één van de “foutjes” van Sonos in deze nieuwe release. 
Het vreemde is dat ze dat ingevoerd hebben na veel verzoeken van klanten en dat werd met veel bombarie aangekondigd. Nu is het met stille trom weer verdwenen.

Het zou Sonos sieren wanneer ze nu eindelijk eens met een statement komen en aangeven wat nu hun plannen zijn. Wat komt terug en wanneer? Nog mooier zou zijn wanneer ze echt met hun billen bloot gaan en verklaren waarom deze onvolledige release. Heeft alles moeten wijken om hun verwachte koptelefoon mogelijk te maken?

Ik mis deze optie helaas ook, dit vond ik een erg handige optie om het geluid in huis af te stemmen.
Eenvoudig maar erg makkelijk.

Ik hoop ook dat deze feature terugkomt!

Ik hoop inderdaad dat dit een foutje is want ik mis deze functie ook. Zo kon je makkelijk het volume altijd weer op hetzelfde niveau zetten.

Ik vraag me werkelijk af of Sonos deze update wel goed getest heeft. Er is zoveel mis.

Reageer