Ik kan mijn eigen muziek uit de library niet meer beluisteren en mijn alarmen niet meer bedienen. Ik heb voor duizenden euro's aan Sonis apparatuur in huis. Dit is compleet onacceptabel.
Sonos, los dit heel snel op aub.
Ik kan mijn eigen muziek uit de library niet meer beluisteren en mijn alarmen niet meer bedienen. Ik heb voor duizenden euro's aan Sonis apparatuur in huis. Dit is compleet onacceptabel.
Sonos, los dit heel snel op aub.
Ongevraagd ge-update? Dat heb je toch zelf in de hand of je wilt updaten of niet. Ik heb alles handmatig staan n bepaal gewoon zelf of en wanneer ik zal updaten of niet. Dat is toch echt een eigen keuze. Er is geen app-aanbieder die eerst gaat vragen aan iedere gebruiker of ze wel mogen updaten.
Eens dat het proces niet vlekkeloos loopt bij Sonos, maar ik moeten zeggen dat ik nu toch redelijk tevreden ben met de nieuwe app. Mogelijk dat dit komt omdat ik met iOS werk, geen idee.
Waarom kan ik al weken mijn systeem niet vinden, updaten of wat dan ook. Het is geen app, het is krapp!
Voordat we met tips komen die je mogelijk al uitgevoerd hebt. Wat heb je zelf al geprobeerd om je systeem terug te krijgen?
De muziekservice Radioplayer werkt niet meer, en het alarm is elke ochtend de pingle en wilt niet meer op radio gaan. Als ik iets zoek wilt niets meer werken.
….? Gewoon via de Sonos app….
Heb hetzelfde als
Is er iemand die weet wat er met Sonos Radio aan de hand is alles stations die wij gebruiken geven “oeps er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw” verder stuurt Sonos Radio snel door naar een betaalde dienst van € 10,- per maand. Verder had ik een stille hoop dat het haperen van de Playbar misschien opgelost zou zijn ook niet. Begin zolangzamerhand toch wel zat van dit systeem te worden. De nieuwe app is zeker geen vooruitgang wat een zoekplaatje.
Voor een deel van de gebruikers mist er inderdaad functionaliteit. Anderen, zoals ik, gebruiken de alarmfunctie en de queues niet. Dan zou het wel een mee kunnen vallen.
Je vage opmerking (ten tweeden male) over “kwaliteit” zegt mij niets.
Playbar en router al eens van de stroom gehaald?
Na de nieuwe update nog niet zal het proberen
Inderdaad waardeloos. Zeer ongebruikt vriendelijk gemaakt. Tot nieuwe app nooit problemen gehad. Altijd tevreden, maar nu......…
Echt waardeloos. Kan ook geen timer meer zetten.
Terug naar het oude en snel Sonos.
Nieuwe app,waardeloos .
Geen slaaptimer,google voile kan niet verbinden met sonos,
Wat is er aan de hand,snel oplossen jullie verliezen klanten
Ik heb juist Sonos gekozen voor het lokaal afspelen van mijn muziek. Want door de jaren heen heb een hele berg cds verzameld, die heb ik naar flac geript.
Met alle meta data en album art en al, met de nieuwe app kan ik nog wel local muziek afspelen alleen via playlist. En zonder de album art.…
Slechte update hopen dat ze snel fixen.
Voor de zomervakantie zou het weer goed moeten zijn, zie De nieuwe Sonos-app en toekomstige functie-updates | Sonos Community
De nieuwe app is schokkend slecht. Switchen tussen de functies werkt veel onhandiger dan bij de vorige app en de overdreven groot uitgevoerde elementen nemen op mijn relatief kleine telefoon veel te veel ruimte in, ik blijf maar scrollen om bij de goede knoppen te komen.
En radiostations afspelen werkt helemaal niet meer! Terwijl ik het grootste deel van de dag simpelweg radio luister.
Bweeuuhh….
Waarmee speelde je die radiostations af dan?
Waardeloos, kan na de update m’n muziekbibliotheek niet meer afspelen, al m’n TuneIn radio stations zijn weg, Sonos favorieten worden niet geladen en kan niet meer geluid via Chromecast via de tv op het systeem afspelen??? Heel graag en snel weer terug naar het oude a.u.b.!!
Ik kom er net achter dat mijn toegang tot Sonos radio verlopen was. Moet blijkbaar binnen de app opnieuw geauthoriseerd worden. Zou handig zijn als je dan bij het proberen af te spelen van een station hierop geattendeerd worden ipv dat je een melding krijgt dat er “iets fout gaat”…. Nou, radio spelen gaat dus weer, maar ik blijf de hele gebruikservaring binnen de nieuwe app crap vinden!
Bij mij werkt alles gelukkig weer want ik heb er weer een oudere versie 16.1 op gezet.
Ik kan gelukkig wel weer alles bedienen. De huidige Sonos app is niet iets wat ik ooit van Sonos had verwacht.
Inderdaad dikke schande. Waardeloze app voor dure producten
Wat een ruk app die nieuwe. Krijg met geen mogelijkheid mijn apparaten gekoppeld. Melding “ er is iets misgegaan”. Inderdaad het is goed mis met Sonos.
Ga voor een ander merk kijken, voel me goed belazerd door Sonos
Ik kan nergens SMBv1 vinden op mijn laptop. Ik weet niet eens wat het is. Zal wel iets met blokken te maken kunnen hebben. Maar hoe kan ik dit dan oplossen?
Ook ik kan niks meer met die Sonos. Wat n geldverspilling die playbar… weg er mee
Ik krijg om de haverklap de melding "Geen producten gevonden”. Dat krijg ik alleen opgelost door dan de app af te sluiten, wifi verbinding op de telefoon uitzetten, wifi verbinding weer aanzetten en de app weer starten. Elke dag, 10 - 20 keer….
De oude app had dit soms ook, maar nu is het bijna standaard.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.