Vraag

MyTuner Live stations not working after S2 App Update

  • 13 May 2024
  • 12 reacties
  • 212 Bekeken

The new S2 app update arrived yesterday on my Android/Samsung and although the looks are great the experience is not. All of my favorites for My TUner Live stations are not working with "Something went wrong" message appearing. Also when searching and selecting another station in My Tuner Live the same issue happens. Noticeably all Sonos Radio stations and favorites are working fine. Please advice on how to enable My Tuner Live again. Thank you


12 Reacties

Reputatie 3
Badge

Ook bij mij is My Tuner wel zichtbaar maar niet bruikbaar waardoor ik Tunein als enige optie heb met het irritante "This is Tunein" en een reclame bij de start van een stream.

Ik zoek een andere manier om naar internet radio te kunnen luisteren en overweeg mijn 4 Sonos toestellen te verkopen 

Ik ervaar het zelfde probleem. via de nieuwe app kan ik een aantal favoriete radiostations die alleen op mytuner te vinden zijn, niet meer streamen. Het vreemde is dat de stations wel via het sonosprogramma op de pc wel op te roepen zijn, ze dan verschijnen in de andoidapp, maar vervolgens niet opnieuw in de app gekozen kunnen worden. Erg vervelend, veel luisterplezier verdwijnt zo met Sonos.

 

Reputatie 3
Badge

Ik ervaar het zelfde probleem. via de nieuwe app kan ik een aantal favoriete radiostations die alleen op mytuner te vinden zijn, niet meer streamen. Het vreemde is dat de stations wel via het sonosprogramma op de pc wel op te roepen zijn, ze dan verschijnen in de andoidapp, maar vervolgens niet opnieuw in de app gekozen kunnen worden. Erg vervelend, veel luisterplezier verdwijnt zo met Sonos.

 

Ik geef het even tijd maar als het niet betert ga ik ze met spijt in het hart verkopen.

Ik heb het zelfde probleem! Sonos, graag zsm oplossen !!!

Hier ook hetzelfde probleem. 

Mytuner radiostations niet meer te streamen.

Heel irritant. Overweeg nu ook over te stappen.

Fantastische app, maar niet heus. Favorieten laden niet, prutswerk. 

Reputatie 7

Al eens gebeld met Sonos?

Reputatie 3
Badge

Al eens gebeld met Sonos?

Wat voor zin heeft dat? Velen ondervinden dezelfde problemen, dus een update is nodig of een rollback. Ik sta versteld dat Sonos geen algemene communicatie doet en gewoon toegeeft dat het een ramp is. Dat zou vertrouwen scheppen. 

Ik wacht nog even vooraleer ik mijn 4 toestellen verkoop, want internet radio luisteren is een ramp geworden met dank aan de irritante "This is TuneIn".

Reputatie 7

Dat laatste is gek, want dat hoor je alleen bij een nieuwe stream. Schakel jij dan zo vaak tussen zenders? En zou een betaald TuneIn-abonnement dat niet doen? Die jongens moeten ook eten natuurlijk.

Reputatie 3
Badge

Ik durf wel eens van radio te veranderen. Da's juist het fijne van radio uit de hele wereld.

Ik heb geen zin om Tunein van inkomsten te voorzien. Ik kocht Sonos toestellen om naar internet radio te luisteren en betaalde daar veel geld voor,  ik heb geen (nieuw) Tunein abonnement gevraagd.

Trouwens, ik betaalde ooit voor Tunein op mijn smartphone, zogezegd lifetime.... niet dus.  Met mijn zelfde account krijg ik dus nog  die irritante reclames.

 

Als Sonos niet snel zelf zorgt voor "zorgeloze internetradio" denk ik niet dat ze nog succesvol zullen zijn met hun hardware.

Hier ook de problemen dat na de update alles men MyTuner niet meer werkt. Eerste paar dagen werkte ook alles met TuneIn niet soepel. Omschakelen van radiostation lukte niet. Nu nog steeds aan het rommelen om de NAS weer muziek te laten spelen. Dit is echt niet best van Sonos. Is er al een oplossing die ik gemist heb??

Ik krijg ze ook niet aan de telefoon. Duurde zo lang dat ik opgehangen heb...

Reageer