Vraag

muziek casten vanaf smartphone

  • 18 October 2020
  • 31 reacties
  • 1223 Bekeken


Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

31 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik denk dat ze met ‘alle spanning eraf’ je Sonos apparaten en router hebben bedoeld, en niet je groepen in de meterkast, dat is een beetje drastisch. Als ik dat hier doe, word ik standrechtelijk ge-executeerd door mijn vrouw en kinderen :joy:

En dan te bedenken dat dit topic eigenlijk over ‘casten’ ging haha :joy:

Badge

Ik denk dat ze met ‘alle spanning eraf’ je Sonos apparaten en router hebben bedoeld, en niet je groepen in de meterkast, dat is een beetje drastisch. Als ik dat hier doe, word ik standrechtelijk ge-executeerd door mijn vrouw en kinderen :joy:

En dan te bedenken dat dit topic eigenlijk over ‘casten’ ging haha :joy:

Ja dat bedoelde ze ook.. en daarom kon de router niet uit. ISO file onderweg van Microsoft site? Bij mij is bijna niet anders trouwens... Qua executie 😂

Reputatie 6
Badge +3

klopt, gaat niet. Wel via Apple Airplay.

Badge

tja, heb geen apple producten.

 

Gaat deze android ondersteuning nog wel komen?

 

Het gaat mij er om:

Via tuneIn en Sonos radio krijg ik naast de reclame die je op dab+ hoort NOG meer reclame tussendoor.

 

Via alle apps van elk radio station kan ik alleen casten , maar niet naar de Sonos apparaten

Zo langzamerhand is er soms muziek tussen alle reclame, wordt er een beetje zat van.

Ik heb spotify family, maar luisteren naar muziek icm de dj is ook prettig. Al is dit steeds minder interessant  wat mij betreft.

 

dacht dat we al kijk en luister geld betalen en de reclame blokken naast het journaal al ingebakken zitten. Je krijgt via gewone radio al 4x reclame blok. Dat is blijkbaar niet genoeg voor de harkstations

Reputatie 7

Nee, die extra reclame is van TuneIn, die ook graag wil verdienen aan het feit dat zij de zenders voor je klaar zetten. Heb je Juke al geprobeerd?

Mogelijk kun je ook de livestream van de zender toevoegen, via de app op de PC: https://support.sonos.com/s/article/260?language=nl_NL

Badge

Hallo 106rallye,

 

 

ik heb inmiddels juke toegevoegd… deze geeft geen reclame, maar… er valt af en toe een stilte… en daar weer geluid. Ook stopt hij soms gewoon…

 

Spotify daarintegen sturen naar sonos, geen enkel probleem en geen stiltes