Skip to main content
Vraag

kan nig steeds geen tracks toevoegen aan wachtrij!

  • 14 July 2024
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

En we zijn nu half juli en nog steeds kan ik geen nummers toevoegen aan wachtrij, ook zie ik de titel niet van de track die in de wachtrij staat. 

 

Vaak verlies ik de verbinding met mijn systeem. Zo jammer dit. Op de iphone werkt het inmiddels wel.

 

Nu ben ik weer terug op de oude app, maar dat moet weer via een lastige manier worden gedaan. Waarom bied sonos de oude app zelf niet aan in de play store dan kan iedereen makkelijk en vooral zelf bepalen wanner die de nieuwe app wil gaan gebruiken.

 

Heel irritant dit, dit verwacht je van amateurs..

 

Oh ja, kan mijn muziek bibliotheek ook nog steeds niet opnieuw synchroniseren

2 Reacties

Reputatie 7

Sonos heeft voor juli verbeteringen beloofd voor de muziekbibliotheek. Ik kan het helaas niet mooier maken dan het is.

Je zegt dat je de verbinding kwijtraakt met je systeem, maar dat het op de iPhone wel werkt. Waar werkt het dan niet?

Heb je al eens met Sonos gebeld?

Dank voor je reactie.

 

Verbinding verliezen met het sonos systeem is op de iphone en ook op android, sterker nog, vandaag stopte de muziek er helemaal mee. Ik moet zeggen dat ik vandaag spotify jam had gestart, misschien dat dat er nog mee te maken had.. Is een paar keer gebeurd, gelukkig lukte het wel weer om de muziek aan te zetten.

 

Track toevoegen aan de playlist en de titel zien, werkt wel op de iphone met de nieuwe app, maar niet op android met de nieuwe app.

Met de oude app werkt dat gelukkig nog wel op android.

Reageer