Vraag

instabiele Sonis app na update op 9 mei 2024

  • 10 May 2024
  • 7 reacties
  • 140 Bekeken

De nieuwe app is geinstalleerd. Als ik deze activeer, kunnen de systeemcomponenten aanvankelijk niet worden gevonden. Dit duurt ongeveer twee minuten. Dan speelt er verschillende muziek op de play:1 en de Play:5. Het bedienen gaat verschrikkelijk traag, en  volume regering ijlt seconded na. Het kiezen van een ander radio station of medium (b.v. spotify) duurt en duurt........… en dan moet je dat al zelf synchroniseren op de systemen. Niet goed.

Ik ga nu maar downgraded naar Sonos 1, want dit is onacceptabel slecht.

 

Klaas


7 Reacties

Downgrade naar S1 werkt niet voor bepaalde componenten bv de Move 2. Je kunt eventueel sideload overwegen: https://www.apkmirror.com/apk/sonos-inc/

Eens, de nieuwe app is troep. Ik ben beledigd hoe Sonos over hun gebruikers denken: ze noemen de nieuwe app een grote innovatie? Hoe clueless kan je zijn?

Alsof ze nix hebben geleerd na het debacel S1/S2, toen ging het ook flink mis.

Hallo Sandiee,

 

Dank voor je reactie.

 

Ik heb play:5 stereo - paar in de woonkamer en een Play:1 in de keuken. 

Denk dat voor mij de downgrade de beste optie is. 

Ben het met je eens, S1/S2 was al een ramp, dit blijkt nog erger. 

 

 

Ik heb exact dezelfde problemen, speakers worden afwisselend wel en dan weer niet getoond. Volume en play/pause hebben enorme vertraging, net als alle andere functies eigenlijk. Daarnaast is de UX belabberd, mijn vader van 82 had Sonos 6 jaar geleden aangeschaft vanwege het gebruiksgemak maar het is nu een drama. Hij snapt niks meer van de app.

Reputatie 1
Badge +1

Sonos heeft bagger uitgebracht.Het einde van Sonos is in zicht. Kwaliteit blijft ook achter ten opzichte van Bluesound en Heos

Reputatie 1
Badge +1

Bullshit dus.

Reputatie 7

Even afgezien van de (naar het lijkt inderdaad dramatische) app, wat versta jij onder “kwaliteit”?

Reputatie 1
Badge +1

Geluid van Bluesound is stukken beter. En het wisselen van radiozenders gaat supersnel.

Reageer