Beantwoord

Error 701

  • 2 September 2018
  • 33 reacties
  • 12685 Bekeken


Toon eerste bericht

33 Reacties

Zelfde probleem, kan geen muziek meer afspelen via spotify op sonos.
diagnostische info verzonden, bevestigingsnummer 572292312
Reputatie 5
Badge +3
Er was een storing bij Spotify waardoor de bediening naar Sonos-producten niet konden worden bestuurd. Dit is nu verholpen.

Ik heb ook een dergelijk probleem en blijkbaar niet de enige..Ik kan mijn muziek van mijn NAS niet meer afspelen op Sonos - ik krijg afwisselend error 701 en melding "kan nummers niet aan wachtrij toevoegen"
Diagnose verzonden: 97900035


Voor dit probleem willen we je vragen om ons te bellen.
Ons telefoonnummer en openingstijden staan hier.

Bij mij is het na harde resets en dus helemaal opnieuw beginnen oogelost. Hoop niet dat dit vaker voor gaat komen.

Dit zou niet de oplossing moeten zijn voor een probleem met de bereikbaarheid van je systeem. Maak de volgende keer een diagnose en plaats het resulterende nummer hier.

Ook ik heb dit probleem, geen spotify geen radio niks.. Wat moet ik doen? Betreft een Sonos Play: 1Ik raad iedereen aan om of met ons te bellen, of een diagnose te plaatsen of iets meer informatie te plaatsen om je te helpen. Dit is helaas te weinig.

Zelfde probleem, kan geen muziek meer afspelen via spotify op sonos.
diagnostische info verzonden, bevestigingsnummer 572292312
Het lijkt erop dat dit probleem nu is verholpen. Mocht dit niet zo zijn horen we het graag.

Goedendag,

Ik krijg bij 1 playlist  wanneer ik de wachtrij wil vervangen ( now and yesterday van Spotify) de melding kan nummers niet aan wachtrij toevoegen. Alle apps al aantal keer verwijderd en opnieuw geplaats. Probleem blijft zich voordoen. Ik kan via de Spotify app via verbinden met apparaat wel afspelen op de sonos boxjes. Echter zonder snelle overgangen, dus nummer voor nummer met pauzes ertussen. Hoe kan ik mijn map in de Sonos app van Spotify weer gebruiken?

Diganose number is 1726034837

Groetjes Peter

evdhoeven@casema.nl

0618033540

 

Reputatie 7
Badge +3

Nooit handig om in openbare forums je e-mail en telefoonnummer te plaatsen.

En zoals eerder in dit bericht aangegeven worden diagnoses niet uitgelezen via dit forum. Morgen zelf even bellen met Sonos. 

Bij mij hetzelfde probleem, Had ook geen verbinding meer met wifi terwijl me verbinding top was stekker van de playbar eruit gehaald minuutje gewacht stekker er weer in app opstarten en alles werkte weer top!

Hoy Pilaarbijter

Bedankt voor je respons.

Ik lees er ook eens “Reddit” op na. Je kan er immers niet genoeg over weten.

We spreken hier toch over een als veelbelovend aangekondigd systeem ... evenwel in de praktijk met zijn spijtige, vervelende en storende beperkingen …

groetjes!

Reputatie 7

Die 65k limit is al langer een probleem, ook bij eigen muziek op de NAS. Dat is een harde limiet van de kernel, al sinds het begin van Sonos. De hoop is dat in de S2 software deze limiet een keer wordt opgeheven omdat de S2-software enkel voor apparaten met meer geheugen geschikt is. Dat dit ook bij Spotify voorkomt vergroot de kans op een aanpak door Sonos (dat zich steeds meer op streaming en steeds minder op eigen muziekbestanden van de gebruiker lijkt te richten).

Waarbij ik persoonlijk een playlist van 4.000 nummers (laat staan 10.0000) wel erg onoverzichtelijk zou vinden…...

Zelfde probleem, krijg m’n spotify niet meer geïnstalleerd en ook bij het aanvragen van de diagnose krijg ik een foutmelding.. wat nu? 

Reageer