Vraag

kut app

  • 16 May 2024
  • 12 reacties
  • 222 Bekeken

Badge

Wat een kut nieuwe app ,zeer slecht alles valt uit. Het geluid hapert continue een groot drama. Nu heb ik de arc in combi met de move wat met de vorige app geen probleem was nu een groot drama. Zet die troep terug en test het eerst en ga er niet van uit dat het werkt. Ik zou never ever jullie kut systeem aanbevelen aan kennissen of vrienden. Het is om te beginnen veel te duur en zeker hoe het functioneert.  


12 Reacties

Inderdaad knap waardeloos!

 

Reputatie 6
Badge +3

Misschien ligt het aan de gebruiker?

Reputatie 7
Badge +3

Het taalgebruik gaat er ook niet op vooruit. Begrijp ook niet helemaal waarom je voor Sonos gekozen hebt wanneer je het te duur vindt.

Zoals ik vaker geschreven heb blijft het een lastige materie. Waarom werkt het bij de één wel en bij de ander niet. Zelf had ik voor de nieuwe app al regelmatig problemen met de volumeregeling. Na de eerste installatie van de nieuwe app leek het iets beter en na de laatste update gaat het een stuk beter. Voor mij komt het dus vreemd over wanneer ik diverse berichten lees waar gebruikers klagen over vertragingen in de app. 
Persoonlijk ben ik bang dat dit soort apparatuur steeds lastiger wordt om te onderhouden, er zijn gewoon teveel verschillende telefoon en tablets in omloop met allemaal hun eigen eigenaardigheden. Zet daarnaast nog eens een ontelbare hoeveelheid verschillende netwerken en besturingssystemen en je raakt in een web van onmogelijkheden.

Ik ben ook echt niet blij met hoe Sonos eea heeft aangepakt, maar heb ook de overtuiging dat ze alles proberen om tot een oplossing te komen. Maar besef dat ze echt moeten blijven ontwikkelen om alle veranderingen in gebruikte hard= en software bij te houden. Stilstaan is geen optie. En dit geldt voor alle soortgelijke speakersystemen. Dit is waarom ik de overtuiging heb dat het gras elders niet groener is dan bij Sonos. 

Badge

Ronald22 kijk even op het internet en zie hoeveel  gebruikers last heeft met die nieuwe app. Werk je soms bij Sonos ? Of ben je afhankelijk van de verkoop van Sonos ? Ermoij jij hoeft niet te begrijpen waarom ik voor Sonos heb gekozen , beter lezen waarom ik het te duur vind. Je hebt zelf ook problemen met het systeem. Taal gebruik vind ik wel meevallen wat men er uit gooit op de radio en tv lusten de honden geen brood van. Heb je de recensies van de ace al gelezen kan toch niet waar zijn , kijk eens het filmpje van Bright. Jij hebt nog de overtuiging dat  ze alles er aan doen? Je moet een partij oprichten de Positivo’s en Poetin bedoelde het ook allemaal niet zo. Volgens mij gaat het allemaal om de money hoeveel schraap ik naar binnen en zo snel mogelijk. Kan niet waar zijn dat mensen hun zuur verdiende centjes in een systeem steken dat na vernieuwing van de besturing , bagger blijkt te zijn. Stap uit je sprookje en welkom in de grote boze mensen wereld. 

Reputatie 7
Badge +3

Blij dat ik niet zo negatief in het leven staat. Zoals gezegd, ondanks problemen nogsteeds heel blij met mijn Sonos. Wat een prachtig geluid.

Overigens beargumenteer je nergens waarom het te duur zou zijn. Omdat nu, na jaren, er wat problemen zijn? 

Reputatie 6
Badge +3

Ik werk niet bij Sonos en ben helaas ook niet betrokken bij de verkoop. Wel ben ik net als @Erooij een liefhebber van Sonos en goede muziek. Fijne dag!

Reputatie 7

Dit is een gebruikersforum, waarop gebruikers elkaar proberen te helpen en Sonos (af en toe) meekijkt. Op zo’n forum helpt het niet om alleen maar je frustraties te etaleren. Daar help je niemand mee, noch helpt het om jou te helpen.

Ik begrijp de reactie van Devid wel. 

Ik vind het triest zoals Sonos al jaren softwarematig presteert.  De hardware is mooi en goed maar dat compenseert niet de slechte werking van de  software. 

Voor de mensen die vinden dat dit acceptabel is voor de uitrol van nieuwe software, bekijk de playstore (Android dus). Daar heeft Sonos een score van 1,2 van 5. 

De Apple update schijnt beter te zijn. 

Dus de reactie van Devid vind ik heel logisch (ok, behalve het k... woord). 

Inderdaad een waardeloze app. Niks werkt meer normaal, het hapert, soms doet alleen de sub het maar, of de helft van de surround speakers doet het. Vaak doet ie ook helemaal niks. Heb alle instellingen al geprobeerd in mn netwerk maar het wordt er niet beter op. Kan de oude app snel weer terug?

Reputatie 7
Badge +3

Mensen die roepen om de oude app zullen helemaal teleurgesteld worden. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren en waarschijnlijk kan dat ook helemaal niet meer omdat er ook al firmware updates gedaan zijn.

Er zit niets anders op dan afwachten en hopen dat Sonos snel gevonden heeft waardoor de problemen veroorzaakt worden of het verlies nemen overstappen naar een ander merk en dan maar hopen dat ze daar niet verder innoveren.

Reputatie 2
Badge

Hoi Erooij, een werkende app bijna volledig ontdoen van zijn functionaliteit en dan terugplaatsen als iets nieuws en verbeterd, is gepruts. Nu is er een gedrocht ontstaan waar ik niks mee kan. Dat is zeker geen innovatie.
1. Ik zie geen album art meer van mijn muziekbestanden op de NAS.
2. Favoriete radio zenders in random volgorde terwijl ze genummerd zijn door mij, ook niet aan te passen.
3. Wachtrij niet te verwijderen/aan te passen.
4. Verbinding maken met het systeem zeer traag.
5. Geen idee waarom deze app layout een verbetering zou zijn.
Deze app had met zijn vele gebreken nooit uitgerold mogen worden. Gezien het aantal fix-updates van de app blijkt dat het ontwikkelteam ook totaal niet meer weet hoe ze het moeten oplossen.
Dit is een zeer kwalijke zaak, zeker omdat je afhankelijk bent van de app. en niet kunt zeggen ik vind het prima hoe het zo werkt en ik doe geen updates meer. 
De reactie van Sonos op de vele kritiek vind ik ook maar een klap in het gezicht van de consument/gebruiker, wacht maar tot het beter wordt. Beter, na zoveel updates inmddels in korte tijd, lijkt me niet. Dit is gewoon een dramatisch besluit om uit te rollen en door te zetten. Beter was geweest om pas op de plaats te maken.
 

Reputatie 7
Badge +3

Tja, wat kan ik zeggen……. Natuurlijk heb je gelijk maar het is nu wat het is en ik ben ervan overtuigd dat het opgelost zal worden.

Ik bezit inmiddels 7 jaar een prima installatie en luister er nog elke dag met plezier naar. Gelukkig werk ik met IOS, waarbij wat minder problemen lijken te zijn en de problemen die ik wel ervaar werk ik wel omheen tot het is opgelost.

 

Reageer