Idee of bestaat dit al

  • 13 May 2021
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Even een vraag. Ik heb 2 play 1 met een playbar in een groep voor de tv. En ik heb bij de eettafel een Move en in de keuken nog een play 1. Overdag staat alles gekoppelt voor muziek maar zodra de tv aangaat gaan de groep uiteraard uit elkaar. Vervolgens moet je smorgens weer de groepen koppelen met elkaar om over alle boxen weer dezelfde muziek te horen. Nou doe ik dat al een lange tijd maar ik vroeg mezelf af of hier geen andere manier voor is. B.v optie: standaard groep instelling betekend alles aan op gelijke volume en zelfde muziek. Deze zou dus activeren als b.v de tv uitgaat. Ik dacht ik moet het toch eens voorleggen😀


3 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Soort van scenario`s die je insteld en bewaard; dat is een lang gekoesterde wens voor veel Sonos gebruikers. Ik heb wel eens gelezen dat de app SonoSequencr dat kan maar heb er zelf nooit mee getest.

Reputatie 4
Badge +1

Hey @James111 Goedmorgen.

 

Bedankt voor je feedback.

Deze feedback hebben we doorgestuurd naar onze development afdeling.

Ideeën worden altijd gewaardeerd en worden meegenomen, echter durf ik vanaf mijn kant niet te beloven of hier daadwerkelijk wat mee gedaan wordt.

 

Verder is het erg interessant om even deze pagina door te lezen.

Hier staat in uitgelegd hoe je groepen kan creëren die opgeslagen worden als snel keuze.

Hallo Jeroen, Ja een snelkeuze op die pagina wat je aangeeft zit al in de buurt.

Alleen is de volume niet meegenomen . Hierdoor zal zodra je je playbar koppeld aan de groep deze harder afspellen omdat hij ervoor aan je tv gekoppeld was.

Het mooiste zou een voorkeursgroep zijn (noem het b.v master keuze) waar je je favoriete groep kan maken met de standaard volume instelling per box. 

 

 

Reageer