Skip to main content

Het geluid komt lawaaierig over , geen warm geluid.

3 x laten tunen, geen effect.

De Era100 (2 stuks) staan gekoppeld als surround aan de Arc Ultra.

Diverse combinaties geprobeerd.

Heeft iemand hier ervaring mee en/of een oplossing hiervoor ?

Wat speel je af op dat moment? Ik moest in het begin ook even wennen aan het geluid van de arc maar na het toevoegen van de surround speakers en subwoofer was het geluid veel beter.

En het kan uitmaken welke Trueplay je gebruikt. De gewone (alleen met Apple) of de “quick” Trueplay die de microfoon van de speaker gebruikt?

Dag, onlangs arc ultra gekocht. Ik had een beam gen2. Ultra gekocht voor de betere bas ervaring. Nou dat valt nogal tegen. De beam heeft veel beter geluid. Ook de dolby atmos ervaring op de arc ultra is uiterst teleurstellend. ' 't ding lijkt wel stuk. Iemand gelijke ervaring? Gr bert

Geen ervaring mee maar echte bass komt niet uit een soundbar, Je kan beter een subwoofer kopen

@Erwt Je geeft niet echt aan wat er nu mis is behalve de bas die ontbreekt. Heb je Trueplay gedaan?

Ik gebruik een Sub (gen 2) bij mijn Arc Ultra. Deze gebruikte ik ook bij de Beam. Ik vind het geluid van mijn combinatie (met een One en een One SL als surrounds) wel mooi. De verstaanbaarheid is beter, zonder aan klank in te leveren. En Atmos klinkt goed, ik hoor het duidelijk.

Reageer