Vraag

Zoekfunctie in privé muziekbibliotheek is verdwenen

  • 27 May 2024
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

  • Ik kan niet meer op naam van: artiest, album, componist, genre, nummer, geïmporteerde afspeellijst of map zoeken in mijn muziekbibliotheek. Voorheen kon je met behulp van een vergrootglas (zoekfunctie) bijv. de eerste paar letters van een naam invoeren waardoor je alle items die daaraan voldeden, in beeld kreeg. Daarna kon je een keuze maken van wat je wilde afspelen. Is deze functionaliteit helemaal verdwenen? Het is buitengewoon lastig om de hele lange lijsten door te moeten scrollen om het betreffende item op te kunnen zoeken.
  • De afspeellijsten die ik zelf met veel moeite had samengesteld zijn ook verdwenen. 
  • Ik had juist gehoopt dat met de implementatie van de nieuwe release de zoekfunctie voor de eigen muziekbibliotheek zou worden uitgebreid met meerdere zoeksleutels zodat je gemakkelijker bepaalde selecties zou kunnen uitvoeren.  

1 Reactie

Het is niet zo dat ik mijn muziekbibliotheek niet meer kan bereiken. Maar ik kan niet gemakkelijk een selectie maken op basis van een of meerdere zoeksleutels. Als je zelf heel veel digitale muziek hebt zou daaruit gemakkelijker een keuze te maken zijn. 

Reageer