Vraag

zoeken in eigen muziekbibliotheek

• 9 May 2024
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Kan in de nieuwe app de zoekfunctie niet uitgebreid worden met zoeken in eigen muziekbibliotheek (NAS)?

het is toch heel triest dat systeem om muziek af te spelen de eigen muziekbibliotheek uitsluit.

Eigenlijk wordt een muziekliefhebber zonder bijkomende betalende service hier zwaar benadeeld!

Is jullie relatie met spotify, Apple, deezer, … dan zo waardevol?

3 Reacties

Ik heb zelfde vraag - waarom is er geen zoekfunctie in de muziekbibliotheek? Die heb ik via mijn NAS gekoppeld met Sonos na de update. Dat ging gelukkig goed. Maar Er staat nu een lange lijst van albums onder elkaar die je helemaal door moet scrollen als je een album zoekt. In de oude versie waren alle albums met covers overzichtelijk naast elkaar op alfabetische volgorde zichtbaar en makkelijk te zoeken. Waarom oh waarom moet er bij een update altijd zoveel goeds verdwijnen ?? Zet het oude systeem van albums weergave weer terug !

Ik zoek een ander radiostation via Tuneln

Reputatie 7

@havers Met enig googelen had je kunnen vinden dat Sonos al beloofd heeft dat de zoekfunctie wordt uitgebreid met de eigen bibliotheek. Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/the-new-sonos-app-and-future-feature-updates

@Bartverstraeten Heb je TuneIn als geïnstalleerd als muziekservice?

Reageer