Vraag

zoeken in eigen muziekbibliotheek


Kan in de nieuwe app de zoekfunctie niet uitgebreid worden met zoeken in eigen muziekbibliotheek (NAS)?

het is toch heel triest dat systeem om muziek af te spelen de eigen muziekbibliotheek uitsluit.

Eigenlijk wordt een muziekliefhebber zonder bijkomende betalende service hier zwaar benadeeld!

Is jullie relatie met spotify, Apple, deezer, … dan zo waardevol?


11 Reacties

Ik heb zelfde vraag - waarom is er geen zoekfunctie in de muziekbibliotheek? Die heb ik via mijn NAS gekoppeld met Sonos na de update. Dat ging gelukkig goed. Maar Er staat nu een lange lijst van albums onder elkaar die je helemaal door moet scrollen als je een album zoekt. In de oude versie waren alle albums met covers overzichtelijk naast elkaar op alfabetische volgorde zichtbaar en makkelijk te zoeken. Waarom oh waarom moet er bij een update altijd zoveel goeds verdwijnen ?? Zet het oude systeem van albums weergave weer terug !

Ik zoek een ander radiostation via Tuneln

 

 

Reputatie 7

@havers Met enig googelen had je kunnen vinden dat Sonos al beloofd heeft dat de zoekfunctie wordt uitgebreid met de eigen bibliotheek. Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/the-new-sonos-app-and-future-feature-updates

@Bartverstraeten Heb je TuneIn als geïnstalleerd als muziekservice?

Badge

Waar blijft de lokake zoek functie ?

Reputatie 7

Dit is een gebruikersforum, dus in principe weten de gebruikers dat niet. Ware het niet dat Sonos op dit punt een tijdpad heeft gegeven, zie de link hierboven.

Daar stond helaas eerder juni, nu juli.

Reputatie 7
Badge +3

Jammer dat Sonos totaal niet ingaat op alle overige met regelmaat gemelde problemen. Al maken ze eens een overzicht van alle nog lopende er erkende problemen. 
Persoonlijk heb ik nu geen idee wat ik ervan zou moeten vinden, wat is nu wel echt een probleem en wat niet?

Prachtig dat een zoekfunctie in een lokale bibliotheek nog volgt, maar wat nu wanneer die lokale bibliotheek dan weer wel en dan weer niet getoond wordt, maar nooit te benaderen is?

Prachtig dat volume icoontjes aangepast worden, maar wat nu wanneer de volumeregeling zeer slecht/traag werkt?

Steeds weer verdwijnende instellingen in de app zoals volume surrounds en trueplay die steeds weer uitgaat.

En zo zijn er waarschijnlijk nog vele openstaande tekortkomingen, waarvan niet duidelijk is waar deze zich bevinden in het tijdschema.

 

Badge

Waar blijft de lokale zoekfunctie ?

Reputatie 7

Zie de link die ik al eerder plaatste: De nieuwe Sonos-app en toekomstige functie-updates | Sonos

Uitgesteld naar juli.

Reputatie 1
Badge +1

Zie de link die ik al eerder plaatste: De nieuwe Sonos-app en toekomstige functie-updates | Sonos

Uitgesteld naar juli.

Volgens mijn kalender is het inmiddels Juli, alleen is Juli nog niet voorbij.

Reputatie 7

Klopt. Maar dat leek me wat overbodig om te vermelden.

Reputatie 1
Badge +1

Volgens Tweakers heeft Sonos hen gemeld dat de volgende update op 22 juli komt. Waarbij deze lokale zoekfunctie ook wordt hersteld.

Reageer