Skip to main content
Vraag

waneer kunnen wij een stabiele werking verwachten?

  • 21 July 2024
  • 9 reacties
  • 120 Bekeken

Mijn geduld raakt op, probleemloos je sonos apparatuur bedienen, of luisteren van je ( eigen ) muziekcollectie behoort met de komst van de nieuwe app tot het verleden.

Het starten van de app, hiervoor moet je altijd meerdere pogingen doen. 

Muziekbibliotheek, wordt vaker niet, dan wel weergegeven

Effect wat je dan krijgt, dat de muziekbibliotheek spontaan op het ene ios device wel, op de ander weer niet, of vice versa, of beide, je weet het nooit. Volledig willekeurig.

 

Doe de app ontwikkeling lekker op een parallel pad, en geef mij aub de keuze om de oude s2 te gebruiken. 

9 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Je kunt Sonophone of Sonopad (iPad) installeren, het kost €3.-, maar het werkt snel en bespaart een hoop ergernis!

Je muziekmap is ook weer bereikbaar en je kunt ook weer indexeren mocht je muziek toegevoegd hebben.

 

 

Reputatie 1
Badge

Dank je voor de tip, dit ga ik zeker proberen

Badge +1

Morgen komt er weer een update van de App. 
ik heb zelf weinig problemen maar snap ook niet waarom ze de oude App gelijk verwijderd hebben.

 

 

Reputatie 1
Badge

Sonophone geïnstalleerd en jawel:) een derde partij doet wat Sonos zou moeten doen.

 

kan gewoon zoeken door de muziekbibliotheek, bij iedere sessie, …

 

Zegt dit iets over Sonos?

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer ik het goed begrepen heb is de kans groot dat dit soort apps binnenkort niet meer zullen werken. Heeft iets te maken met de vernieuwde techniek die Sonos  nu tracht te implementeren. 

Reputatie 3
Badge +2

Fraai is dat, het lijkt er onderhand een beetje op dat het niet soepel mag werken

ik heb het auto updaten in de huidige app voor de zekerheid maar even uitgezet om firmware updates te voorkomen. Pas als ik zeker weet dat e.e.a. weer perfect loopt gaat dat weer aan.

it’s better to be safe then sorry

 

Reputatie 7

Dan moet je ook auto updaten op je telefoon uitzetten.

Reputatie 7
Badge +3

En het vervelende is……. Wanneer weet je of het dan wel werkt. Nu zijn er ook gebruikers die weinig tot geen problemen hebben. Heb je al geüpdatet naar de nieuwe app dan kan je m.i. maar beter met iedere update meegaan. Het is nu voor een aantal gebruikers toch al te laat.

Reputatie 3
Badge +2

Klopt, updaten in de playstore staat ook uit, anders ben ik 16.1 op mijn telefoon binnen de kortste keren kwijt.

Op de iPad staat de recente app, maar daar heb ik auto update nu ook uitgezet om firmwaren updates te voorkomen.

ik ben een tijdje terug al het indexeren op de 16.1 app kwijtgeraakt, en het over bericht dat Sonophone en Sonopad 

heeft me hiertoe besloten.

ik hou de community’s goed in de gaten en lees ook vaak berichten op Reddit.

Zolang het allemaal nog goed werkt hou ik het zo en als ik de berichten her en der lees ben ik de afgelopen maanden heel goed weggekomen. Als er een hoop positieve berichten verschijnen kan ik altijd nog over naar 80.xx.xx

 

Reageer