Skip to main content

Is de update van 8 mei nog niet volledig uitgerold? Bij mij wordt na controle op updates gemeld dat het systeem up to date is, terwijl de laatste update niet is gedaan.

Binnen Sonos zijn er 2 soorten updates, één van de app en één voor de hardware. Er is geen update voor de hardware, de software gaat via de App Store.

Over welke heb je het? Overigens kan je beter niet updaten op dit moment.

Ik heb het over beide. En op basis van de gelezen reacties heb ik inmiddels de automatische updates uitgezet. Dank voor je reactie!

Na de installatie van de nieuwe app is veel functionaliteit verloren gegaan. wij overwegen om ons Sonos systeem maar te vervangen door iets wat wel gebruiksvriendelijk is en normaal werkt.

Het is gewoon schandalig! 

@Relinda Ik zou het nog maar even uitzitten. Wie garandeert je dat dit bij andere systemen beter geregeld is. Sonos is altijd prima geweest vwb werking en gebruiksvriendelijkheid. Er is toegezegd dat de problemen opgelost worden en dan kan je weer gewoon genieten van prachtig geluid.

Een ander product is ook weer wennen en het is ook maar afwachten hoe de ondersteuning daar is.

Kan je aangeven waar je momenteel tegenaan loopt?