Skip to main content

Hoe krijg ik na de laatste update weer een radiostation toegevoegd. Deze stond onder de oude versie onder TuneIn/Mijn Radiostations, maar Mijn Radiostation is nergens meer te bekennen

Ja dat zou ik ook wel eens willen weten
Stelletje prutsers
In mijn pc app staat de oude Tuneln nog steeds en  mijn eigen radiostations ook. maar onzichtbaar en niet toe te voegen in de app

Wel Tuneln new maar die heeft geen kopje mijn radiostations en je kan er niks toevoegen.
Vandaag was er weer een update en multiroom is bij mij nu werkend.
In dit tempo is de app over een jaar misschien weer goed te gebruiken.

1 Ik kan nu bij mijn streamingdienst niet in de albums bladeren ze staan er gewoon niet. er is iets misgegaan is dan de melding

2 ik kan mijn wachtrij niet bewerken

3 in mijn eigen nas bibliotheek kan ik niet goed bladeren want de titels zijn maar half in beeld en de albumhoezen ontbreken.

Punt 1 en 3 maken dus dat streamingdienst niet bruikbaar is dus die heb ik opgezegd.
en mijn eigen muziek is ook lastig te vinden.

Het allerbelangrijkste. ze moeten toestaan dat je de vorige app kan gebruiken en die in de playstore aanbieden. die zou verplicht moeten zijn en strafbaar om het niet te doen.

Je download de TuneIn app, maakt een (gratis) account aan en voegt bij bibliotheken in de TuneIn app evt. eigen urls toe. Installeer TuneIn als muziekservice.

Sonos heeft de vorige app niet doorontwikkeld. Die gaat dus niet meer werken - zeker niet volledig. De oude PC- en Mac-apps zijn al jaren gestript.

Je download de TuneIn app, maakt een (gratis) account aan en voegt bij bibliotheken in de TuneIn app evt. eigen urls toe. Installeer TuneIn als muziekservice.

Sonos heeft de vorige app niet doorontwikkeld. Die gaat dus niet meer werken - zeker niet volledig. De oude PC- en Mac-apps zijn al jaren gestript.

Ja dat werkt dus niet in de nieuwe app ook niet met behulp van pc want daar lukt het wel en staan mijn radiostations wel

Tuneln new toevoegen lukt dus wel maar dan houdt het op

Neem Sonos de favorieten van de TuneIn app niet over?