Skip to main content

Recent werken enkele live radio stations in Tunein  via Sonos niet meer, terwijl rechtstreeks in Tunein doen ze het wel. (Bijv  VRT Radio2)

Zijn er mensen met dezelfde ervaringen?

Momenteel moet ik via omweg de radio stations in Tunein op gsm/ipad aanzetten en dan omztten naar de Sonos speakers.

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Werken de ingestelde favorieten niet meer?


Favorieten waren na laatste updates allemaal verdwenen uit de Solos app.

Na recent contact met Sonos supportdesk is bevestigd dat het verdwijnen van opgeslagen favorieten een gekend probleem is. Voor gebruik van zenders is aanbevolen MyTuner radio als service te gebruiken in plaats van Tunein..nu werkt alles terug zoals voorheen.  


Is bij mij nog niet gebeurd. Zal er eens op letten.


Heb hetzelfde probleem. Op Tunein werkt het maar dan van iPad naar sonos is me een raadsel. De radiozender staat onder favorieten onder Tunein maar krijg het niet opgestart! 


Van iPad naar Sonos? Je weet dat de Sonos app enkele een afstandsbediening is? Er gaat dus bij gebruik van de Sonos app niets van de iPad naar Sonos,

Je zou de favorieten eens kunnen verwijderen en opnieuw toe kunnen voegen?


Heb hetzelfde probleem. Op Tunein werkt het maar dan van iPad naar sonos is me een raadsel. De radiozender staat onder favorieten onder Tunein maar krijg het niet opgestart! 

Oplossing is dus om MyTuner Radio service in het algemeen te gaan gebruiken ipv. Tunein


Oké, is dit een app? Hoe krijg ik dit op sonos afgespeeld??


Basisvoorziening binnen Sonos, de zogenaamde “services”.

https://support.sonos.com/nl-nl/article/add-a-content-service-to-sonos


Bedankt, dit zocht ik !! Erooij je verdient een standbeeld 


Reageer