Skip to main content

Tune in werkt niet meer

- nieuwe login gemaakt = helpt niet

- uitgelogd en ingelogd als beheerder = helpt niet

- app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd= werkt niet

Resultaat containerpark.

 

Werkt niet meer zegt natuurlijk niet veel. TuneIn werkt hier prima.

Waar gaat het mis? Meldingen?

Oh, wacht even het is niet meer nodig zie ik nu…… speakers liggen al in het containerpark. En dat alleen omdat TuneIn niet werkt en er zoveel alternatieven zijn voor TuneIn.


Inderdaad Erooij, ik vind de terminologie van sommige forum-leden wel heel erg vreemd hoor. Speakers naar de milieustraat en inderdaad omdat TuneIn niet zou werken. Er zijn inderdaad tal van andere apps die werken met Sonos waaronder “myTuner Radio”, waarom alles op één inzetten en als die niet werkt de brui er aan geven?


Alles direct weg gooien is vaak wel de beste oplossing..


😂😂


Ik heb sinds een van de laatste updates Tunein zelf ook niet meer kunnen gebruiken. Voor radio gebruik ik nu Sonos radio.


Ik gebruik geen TuneIn, luister echt nooit radio. Zal het wel eens uitproberen. 


Ben al een paar containerparken afgeweest maar ik heb nog niets gevonden. 😂😉


😂🤣😅


Maar nee ligt nog niet op containerpark. Maar vinden voorlopig geen enkele app waarmee we met de Sonos naar de radio kunnen luisteren. En tunin krijg ik niet meer aan de praat


Werkt het ook niet met bijvoorbeeld Juke of Sonos radio 


Kurt komt uit België, daar zijn weer andere aanbieders dan in Nederland, maar ongetwijfeld moet er veel keuze zijn.

Juke is er dacht ik niet in België, maar Sonos radio uiteraard wel en bijvoorbeeld myTuner Radio. 
 

Gebruik je soms nog de S1 app? Ik lees net dat TuneIn daarop niet meer wordt ondersteund.


Is gelukt, na wat proberen heb ik een nieuwe app kunnen toevoegen die de stations bevatten die ik nodig heb. Thx for the help. Ik ben een beetje teveel verwend zeker :-)


Uit interesse: welke muziekservice heb je toegevoegd aan Sonos?


My tuner, en Somas fm


Maar nu weten we nogsteeds niet waar het nu misgaat met TuneIn. Deze zou echt gewoon moeten kunnen werken.

Heb je al geprobeerd om in te loggen op de site van TuneIn zelf? Lukt het daar wel?

Zoja, dan ben ik toch benieuwd wat er bij toevoeging van de service binnen Sonos misgaat. Tot hoever kom je dan wel en krijg je eventueel een foutmelding?


Reageer