Skip to main content
Vraag

trage reactie vd app

  • 28 June 2024
  • 10 reacties
  • 151 Bekeken

Sinds de laatste update is de werking vd app erg traag geworden. Even de muziek harder of zachter zetten is er niet meer bij. Is hier een oplossing voor? 

Ik heb zelf een Android telefoon, één vd nieuwste types en mijn man heeft de nieuwste iPhone. Bij beide hetzelfde probleem.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ben bang dat de enige oplossing is om op Sonos te wachten totdat ook zij doorhebben dat het (nogsteeds) niet goed werk.

Welke andere mogelijkheid je ook gebruikt om volume te regelen gaan wel goed, dus het zit m.i. niet in iets lokaals maar echt in de app. Zelfgebruik ik vaak de iOS app SonoPad of SonoPhone, welke geweldig werken. Ook volumeregeling met een externe remotecontrol gaan goed.

Een paar maanden na lancering van de nieuwe app nog niet veel verbetering in de meeste gebruikte functies. Volume harder of zachter zetten reageert pas na 10 seconden. Ook een nieuw nummer kiezen duurt 15 seconden voordat het nieuwe begint. 
Van alles al geprobeerd met andere telefoon, reset, etc, maar niks helpt. Heeft er iemand een oplossing of is het maar afwachten tot dat Sonos het zelf een keer oplost met een nieuwe update?

Reputatie 7
Badge +3

Ben bang dat het wachten wordt. Ik heb ook oproepen gezien om niet steeds weer met een update te komen, maar in plaats daarvan een echt goed werkende update. Wellicht dat Sonos daarmee bezig is. Ik hoop het in ieder geval voor iedereen die problemen ervaart. 
Sonos had juli in het plan genoemd en die is nog niet voorbij. 

Reputatie 7

Maar juist die ondervonden vertraging noemt Sonos niet als op te lossen punt. Dus lijkt dat niet iets waar ze aan werken.….

De afgelopen maanden is de app een drama: niet of heel traag wanneer we muziek kiezen of volume willen regelen. Soms meerdere geluidsfragmenten door elkaar, op verkeerde boxen afspelen. Om gek van te worden. Had verwacht dat dit snel opgelost zou worden. Zeker omdat ze zo vooruitstrevend zijn met alles. Dit moet niet te lang duren anders is het exit Sonos, bij veel meer mensen zie ik.

Enig idee wanneer de update geüpdatet wordt?

Reputatie 6
Badge +3

@Odijk Sonos heeft hierover een bericht geplaatst op dit forum 

@Ronald22 Kun je me vertellen waar/hoe ik dit kan vinden?

Reputatie 6
Badge +3

@Ronald22 Kun je me vertellen waar/hoe ik dit kan vinden?

 

Update over de Sonos-app                    Juli en augustus:

  • Verbetering van de stabiliteit bij het toevoegen van nieuwe producten
  • Implementatie van de configuratie van de muziekbibliotheek, bladeren, zoeken en afspelen

Augustus en september:

  • Verbetering van de volumerespons
  • Verbeteringen aan de gebruikersinterface op basis van feedback van klanten
  • Verbetering van de algehele stabiliteit van het systeem en foutverwerking

September:

  • Verbetering van de consistentie en betrouwbaarheid van alarmen

September en oktober:

  • Herstellen van de bewerkingsmodus voor afspeellijsten en de wachtrij
  • Verbetering van de functionaliteit in instellingen

@Ronald22 Kun je me vertellen waar/hoe ik dit kan vinden?

@Odijk Sonos heeft hierover een bericht geplaatst op dit forum 

Ik zie alleen niet specifiek vermeld dat ze met de vertraging vh systeem in het algemeen aan de slag gaan. Maar dat zal vallen onder de verbeteringen nav feedback hoop ik.

Reputatie 7

Zie https://www.sonos.com/nl-nl/blog/update-on-the-sonos-app

Reageer