Skip to main content

ik heb twee (lokalen) groepen lokaal-1 lokaal-2 met elk zijn speakers.

hoe kan ik ervoor zorgen dat iemand de groepen lokaal-1 en lokaal-2 kan bedienen en iemand anders enkel de speakers van lokaal-2 kan bedienen ?

 

Thanks voor de tips.

Julien.

 

 

Even de juiste Sonos-taal, als ik je set up goed begrijp. Alle speakers zijn te benaderen via dezelfde app? Dan zijn datgene wat jij groepen/lokalen noemt in Sonos-speak “kamers” (die je weer samen kunt “groeperen”). De Sonos-app biedt overigens geen mogelijkheid om deze apart te laten bedienen, en zeker niet één persoon beide kamers en een nadere maar één kamer.


ik heb een horeca zaak : cafe kamer-1 met daar aan een feestzaal kamer-2.

de baas zit in het cafe kamer-1 en moet de speakers in het cafe en de feestzaal onder controle kunnen  houden.

 

De huurders van de feestzaal mogen enkel de speakers in de feestzaal kamer-2 kunnen bedienen.

de baas heeft een tablet en in de feestzaal is er een andere tablet beiden op zelfde wifi netwerk.

dus als ik uw sonos-taaltje goed begrijp is het niet mogelijk.

Kunnen 2 afzonderlijke sonos systemen (2 afzonderlijke users) op zelfde wifi netwerk ?

Kan de baas dan eenvoudig switchen van het ene systeem naar het andere ?


In principe kun je twee systemen op twee verschillende accounts op hetzelfde netwerk draaien. Door de app steeds te resetten en in te loggen met het andere account kun je switchen tussen de systemen. Ik lees op de communities dat dit mogelijk niet altijd soepel verloopt.

Je gebruikt consumentenapparatuur in een zakelijke omgeving. Voor zakelijke omgevingen heeft Sonos | Zakelijke oplossingen voor audio en streaming Wellicht biedt dat meer opties.


Reageer