Vraag

Sonos versie 80.00.08 DRAMA!!!! (Sonos room divider!!)

  • 16 May 2024
  • 2 reacties
  • 274 Bekeken

Reputatie 1

Ok ik ga mijn lijst met klachten hier niet aan toevoegen want ik ben blijkbaar niet de eerste hier met klachten over versie 80 maar ik mis concrete feedback van Sonos. Waneer is de oude (IOS) versie weer terug? Met deze versie is totaal niet te werken. De huidige lijst met klachten is onmogelijk om in een release alles op te lossen.

Ik was all pissed off toen ze de oude play 5 etc niet meer ondersteunen en dat ik mijn speakers met 2 apps moest bedienen maar nu maken ze er echt een potje van. Overweeg nu heel hard om de hele zooi op straat te zetten als ze niet asap met een oplossing komen.

 

Voel me als een gebruiker van het eerste uur hard in de steek gelaten.


2 Reacties

Reputatie 7

Als jij geen informatie over je klachten verschaft vraag ik me af wat je bericht, zeker als nieuwe thread, toevoegt. Bovendien klopt veel van wat je zegt niet. De concrete feedback van Sonos is dat alle missende features voor eind juni terug zijn. De alarmen zijn al terug - al lees ik wisselende berichten over hoe goed ze nu werken. Je oude Play 5 wordt nog wel ondersteund (is alleen niet meer te groeperen met S2 speakers). Een eventueel missende NAS kan ook komen omdat Sonos gestopt is met SMBv1 (dat was overigens wel aangekondigd).

Reputatie 1

Dat korte lijstje van missende features is slechts het topje van de ijsberg. De app is totaal onstabiel, elke keer dat ik hem opstart krijg ik verschillende setup's. (heb er 16 speakers in totaal) hij kan er totaal niet meer overweg met mijn huidige meshnetwerk. Had inderdaad nog niet gezien dat hij mijn Synology nu ook niet meer ziet.Meest frapante melding was nog wel de foutmelding toen ik mijn actieve roam wilde toevoegen->aanvinken aan een ander ruimte (dus was al geinstaleerd) en de melding kreeg “kan geen stereopaar maken” Slaat nergens op! De vertragingen zijn dramatisch en elke keer is het maar afwachten welke systemen hij vindt bij het opstarten. Weergaves volume knoppen zijn vaak niet compleet en ga zo maar door.

Ik verwacht van een leverancier dat de software altijd downwards compatible is. Ik had dus niet verwacht dat ik mijn oude boxen moest gaan verplaatsen naar 1 ruimte nieuwe moest gaan aanschaffen en dan met 2 apps moest gaan rondlopen. Heb ik het niet eens over het idiote beleid van toen dat ze remote deze hardware gingen disablen voor wat korting (over milieu gesproken) 

Reageer