Vraag

Sonos One SL verbind iedere dag niet

  • 22 April 2024
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Hi allen,

 

Iedere dag als ik weer op kantoor kom start ik de Sonos app op en kan ik weer tien jaar wachten totdat deze is geladen en de melding geeft Er is een probleem met verbinden, klik hier om op te lossen. Om vervolgens weer te wachten totdat mijn systeem is gevonden en ik half gebakken de Sonos app kan gebruiken.

 

Ik heb 2 Sonos One SL hier op kantoor staan. Ik heb alles al gedaan wat ik kon vinden op het internet, maar elke *** dag weer opnieuw kan ik die stekkers uit het stopcontact trekken en weer opnieuw met de app verbinden terwijl dit ruim 2 jaar heeft gewerkt. Sinds de laatste maanden werkt het niet goed meer, ik heb beide speakers al 3x factory gereset zonder resultaat. Ik heb een vaste poort proberen toe te wijzen in de router. Niks werkt.

 

Ik sta op het punt om die Sonos bij het vuil te gooien en een speaker bij de Action van 10 euro te gaan halen want die verbinden waarschijnlijk nog beter.

 

Kan iemand mij helpen waarom ik iedere dag die verbinding weer opnieuw moet doen? Ik heb niets veranderd aan mijn Wifi alles is al 4 jaar hetzelfde. Elk ander apparaat die op de Wifi zit werkt gewoon naar behoren. Robot stofzuiger, camera’s, printer alles werkt. Behalve de Sonos.


1 Reactie

Reputatie 7

Dit lijkt op een wifi-probleem, maar juist je netwerk beschrijf je niet. Al eens met Sonos gebeld? De speaker in een andere hoek van je (thuis?)kantoor neergezet?

Resetten van een Sonos device is, zoals je hebt gemerkt, geen oplossing. Je gooit daarmee enkel eventueel informatie weg waarmee Sonos je zou kunnen helpen.

Reageer