Skip to main content

hoe kan ik vanuit de S2 app een speellijst van mezelf afspelen ?

 

Wat bedoel je met “een playlist van mezelf”?


Ik heb de afgelopen jaren playlists gemaakt. In de oude Sonos app kon ik playlist selecteren en afspelen. In de nieuwe app zie ik nergens hoe ik mijn opgeslagen playlists kan afspelen. Weet jij dat? Dank are vlast Jeroen 


Waren dat Sonos playlists? En zie je die nog in de app op je telefoon? En in de app op de PC? Gaat het om je eigen muziek op een NAS of een PC of muziek van een muziekaanbieder als Spotify?


Dank voor je bericht!

ja het waren playlists in Sonos niet van Spotify

nee op de app zie ik niet mijn playlists. Voorheen met de oude app werden je Sonos playlists wel  weergeven 

de app op de pc werkt gelukkig nog goed. Daar kun je alles nog doen   Dus vanuit pc zet ik playlist op en niet meer vanuit telefoon app

ik zie dan wel staan dat ik die playlist draai maar kan er niks mee. Geen nummers verwijderen of opslaan en de playlidt verdwijnt weer aen komt niet bij recent gedraaid

kun je er iets mee?

jeroen


Dus playlists van muziek op je eigen PC? Heb je die via de PC-app opnieuw toegevoegd na mei 2024? Zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/add-your-music-library-to-sonos

Mogelijk moet je de playlists dan opnieuw maken. De muziekbibliotheek werkt met de nieuwe app ook nog niet best, zo begrijp ik uit andere posts hier.


Reageer