Skip to main content
Beantwoord

Sonos alternatieven?

  • 22 June 2024
  • 29 reacties
  • 502 Bekeken

Gelet op de tegenvallende ervaringen met mijn Sonossysteem het afgelopen jaar, met als nieuw dieptepunt de app, heb ik geen zin om nog verder in Sonos te investeren… Dit om verdere frustratie te voorkomen.

Tijd om vooruit te kijken, wat zijn momenteel alternatieven op de markt?

29 Reacties

Reputatie 1
Badge +1

@106rallye .

Jij bent langer met sonos bezig en ik niet . Jij kan niet verwachten wat voor jouw logische zaken zijn ook voor een andere bekende is. 

I.p.v. deze vragen te stellen , welke ik als onervaren kon bedenken,  had je ook kunnen stellen maar deed je niet  . maar je kon wel kinderachtige opmerkingen bedenken." Heel pro "

 

Reputatie 4
Badge +2

@106rallye : Ik zou deze opmerking negeren. Hij heeft een hele vreemde manier van hulp vragen. 

Reputatie 6
Badge +3

Het zou ook kunnen dat sommige vragen 10 x per week langs komen en mensen zelf niet even gaan zoeken en lezen op dit forum. 

Reputatie 1
Badge +1

Het is niet vreemd om hulp te vragen maar het is vreemd dat jij i.p.v. helpen grappig probeert te zijn over mensen sonos problemen. 

Kijk, ik vond niet gepast om grappig te zijn over mijn sub probleem die ik niet kan toevoegen. 

als je niet kan helpen is oke, zeg je maar beter niks,  maar humor in mensen sonos problemen zien vind ik niet gepast en dat mag ik zeggen. 

Als kan helpen en je hebt info nodig vraag je dat . Ik zie talloze mensen die met app problemen hebben . 

Reageer