We hebben een tijdelijke woning en willen daar onze Sonos gebruiken. Die is gereset naar de fabrieksinstellingen en wordt daarna ook herkend als ‘nieuw’ apparaat. Maar bij het verbinden loopt het op verschillende momenten spaak. Soms zegt de app dat het allemaal OK is maar daarna ziet hij het apparaat helemaal niet. Ook niet na de stekker eruit halen en de Play:5 opnieuw opstarten. Andere keren blijft de app gewoon hangen in verbinding maken. En soms geeft hij aan dat er een update moet worden geïnstalleerd en loopt hij daarna vast. Een keer is het gelukt om alles te doorlopen maar werd het systeem nog steeds niet gevonden. Inmiddels komt hij de eerste stappen na de reset niet meer door. Alle andere apparaten waaronder de TV doen het prima op het netwerk Maar de Sonos doet dus niets meer….
Heb je de app gedéinstalleerd en/of je telefoon opnieuw opgestart? Dus eerst app deïnstalleren, dan telefoon opnieuw opstarten en de app weer downloaden
ik zeg niet dat dit de oplossing is, maar het zou in elk geval kunnen helpen.
Ik heb de telefoon al een paar keer opnieuw opgestart. En het ook met de IPad geprobeerd en ook die opnieuw opgestart. En de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Heb zelfs een nieuw account gemaakt. Andere stopcontacten, dichterbij de router. Ben dus al een tijdje bezig, de reset knop is bijna versleten. Dus dat kan het allemaal echt niet zijn.
Ik kan me namelijk zo voorstellen dat de ‘oude gegevens’ nog ergens schuilen en dat daar steeds naar gekeken wordt. Het was ook maar een suggestie. Ik zou het anders ook niet weten. Ik heb al die problemen niet dus er ook geen ervaring mee.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.