Skip to main content
Vraag

Onbruikbare app.

  • 25 July 2024
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Ben ik de enige of is de Sonos app echt een drama. Hopeloos of in ieder geval zeer gebruiksonvriendelijk. Missende functies en onoverzichtelijk. De app is niet enkel Sonos onwaardig, maar ik vind Sonos inmiddels mij onwaardig. Helemaal klaar mee. 

4 Reacties

Badge

Helemaal mee eens , alleen maar problemen met de app albumcovers worden op Android mobile niet weergegeven en op de ipad wel.

Idd functies zijn lastig te vinden snipen of klikken het is allemaal niet handig en je moet het voortdurend uitproberen.

Playlist is niet te wijzigen of uit te breiden.

Indexeren van de muziekbibliotheek moet op de laptop gebeuren en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Schandalig slechte app .

De support belooft dat het op termijn allemaal opgelost gaat worden, maar ik ben er ook wel klaar mee.

 

 

Precies. Ik heb zelf een uitgebreide muziekbibliotheek op mijn NAS. Eerst geen ondersteuning en later alleen via de app op de Mac. 
De klanten worden nu misbruikt als tester van hun nieuwe app. Je moet de mogelijkheid krijgen om de oude app terug te zetten. Trieste vertoning dit.

Badge

Nog even dit .

Met de S2 app had ik geen enkel probleem, alles werkte prima.

Hoe is het mogelijk dat een kwaliteitsprodukt als Sonos zijn reputatie volledig om zeep helpt door gebruikers deze waardeloze app op te dringen en de S2 app verwijderd.

Precies dat. Tot en met de S2 werkte het. Feilloos. De software is een noodzakelijk onderdeel van het Sonos systeem. Was altijd een prima ervaring. Het ergste vind ik dat het niet eens een slecht geteste software versie is, maar dat deze software iedereen wordt opgedrongen nog voordat het volledig gebouwd is. 

Reageer