Skip to main content

Een nieuwe iPhone (16 met iOS 18)  en een oude  opnieuw geconfigureerde iPhone 13 kunnen mijn Sonos systeem niet meer vinden. Ikzelf heb geen problemen ( heb dus geen nieuwe telefoon maar wel iOS 18)  Connect prima met Sonos en alles werkt naar behoren.  Ik heb dus geen zin m’n hele Sonos systeem te resetten. Wel heb ik m’n router en wifi stroomloos gemaakt en na een tijdje opnieuw gestart , maar dat maakt niet uit. Sonos en alle telefoons staan op hetzelfde netwerk .  Wat kan ik nog proberen? 
 

 

 

Heb je op de nieuwe telefoons de Sonos app de mogelijkheid gegeven om apparaten op het netwerk te zoeken?


Heb je op de nieuwe telefoons de Sonos app de mogelijkheid gegeven om apparaten op het netwerk te zoeken?

Ik zal nog eens kijken . Ik heb ongeveer alles geprobeerd en weet nu uit m’n hoofd ook niet meer wat ik aan en uit heb gezet op de app en iPhones . Echter , direct via Spotify is de Sonos wel bereikbaar .  Ook andere streams via internet . Alleen via de app is het systeem onzichtbaar.

dank voor je reactie 


Ik volg. Net hetzelfde probleem.
Na in gebruikname IPhone 16, Sonos S2 app ziet geen systeem. Ziet zelfs geen producten. Streamen via airplay geen enkel probleem. Airplay ziet ook de indeling van het systeem zoals het hoort. 


Heb je op de nieuwe telefoons de Sonos app de mogelijkheid gegeven om apparaten op het netwerk te zoeken?

Dit geprobeerd?


Dank Rallye106 ( overigens had ik een Simca 1000 Rallye 2 maar dat terzijde ) 

jouw tip hielp . Alles werkt nu . Dat was t probleem !

Groet,

Raymond 


Heb je op de nieuwe telefoons de Sonos app de mogelijkheid gegeven om apparaten op het netwerk te zoeken?

Dit geprobeerd?

Ja, deze optie aan en uit gezet. De app gereset. De app er af gegooid en terug geïnstalleerd. 😰


Geen VPN-software van de baas op de telefoons? Dan zou ik eens met Sonos bellen…..


Ik heb exact het zelfde 

op mijn 12 pro iOS 17.7 doet sonos het perfect en net ook alles volledig opnieuw geïnstalleerd. 
 

op de IPhone 16 verbind die niet met het wifi netwerk. Hij vind hem wel maar geeft aan dat die het niet kan toevoegen aan het systeem. Ook alles geprobeerd maar niks werkt 


Ik heb net IOS 18.0.1 geïnstalleerd en mijn problemen zijn opgelost. App werkt terug zoals het hoort en ziet al mijn luidsprekers. 


Reageer