Skip to main content
Vraag

Nieuwe app pffffff

  • 17 July 2024
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Na twee maanden de oude S2 app te hebben gebruikt vanwege de onbruikbaarheid van de nieuwe sonos app nu toch over naar de nieuwe app.

 

De helft van de keren ziet de app mijn systeem niet, herhaaldelijk opstarten is noodzakelijk.

Kan nog steeds mijn NAS mappen niet koppelen.

App is bizar traag met name met het aanpassen van het volume.

Regelmatig 'verdwijnt' er spontaan een kamer uit de app of zie ik niet meer welke muziek er speelt, je kunt dus niks niet stoppen, skippen of volume aanpassen.

Als ik de app open en naar de kamer ga waar muziek speelt hapert de muziek, eerst dacht ik dat dit toeval was maar nee, gewoon nog een bug, yeee!!

Al met al valt het me absoluut niet mee, terug naar S2 is ook niet echt meer een optie aangezien sonos in hun oneindige wijsheid hebben besloten dat niet meer te ondersteunen?

2 Reacties

Reputatie 7

Het is niet “terug naar S2”; de nieuwe software/app is nog steeds S2. Je zegt dat je je NAS niet kunt koppelen, maar niet waar dat mis gaat. Waar gaat het mis als je https://support.sonos.com/nl-nl/article/use-a-nas-drive-with-sonos volgt?

Als je Sonos gaat storen als je met je telefoon een kamer inloopt waar een Sonos speaker staat, zou je een netwerkprobleem/interferentie kunnen hebben. De andere zaken die je noemt lijken daar ook op te duiden. De nieuwere software lijkt daar gevoeliger voor dan de oude, mogelijk omdat meer via internet loopt.

Inderdaad het werkt niet meer. Tig keer alles opnieuw opgestart en weer opnieuw een netwerk update gedaan en dan doet een van de drie speakers het. Bij opstarten van de app in windows is het steeds een andere speaker die verschijnt. In de web app soms alle drie, maar te kopplen zijn ze niet. Waarom software wijzigen als het goed werkt? Niet dat die software een heldere layout had, maar dat went. Welke gek dit bedacht heeft moet onmiddelijk uit dit vak verbannen worden. Ik raad inmiddels steeds Sonos af en heb spijt dat ik dat gekocht heb. 

 

Reageer