Skip to main content

We hebben een tweede hands sonos play 1 gekocht. Idee was daarvan dat we het juist konden koppelen met ons oude systeem. Gisteren gestart met installeren. Je ziet dat hij niet werkt in de oude S1 app ( krijg de melding: dit product heeft S2 software die niet compatibel is met S1 systeem, hierdoor kunnen we hem niet toevoegen aan onze bestaande sonos play's )

Ergens kreeg ik nog wel uitleg dat je het product moet downgraden naar S1, maar zie nergens waar je dit ook echt kan doen.

Het lukt ook niet niet als geheel nieuw systeem/product in de nieuwe Sono app ( je komt niet verder bij controleren op updates) . ( ik denk door de update van jullie nieuwe app in mei 2024 dat er iets niet meer werkt bij de play1 sonos terwijl die volgens jullie wel zou moeten kunnen werken op de nieuwe app). . Anyhow, het lijkt het erop dat het niet meer werkbaar is te krijgen. Hebben jullie nog tips? thanks

Zie Een Sonos-product downgraden van S2 naar S1 | Sonos 

“Versie 80.0 van de Sonos-app
Het is tijdelijk niet mogelijk om een Sonos-product te downgraden naar S1. Deze mogelijkheid wordt in een toekomstige update weer toegevoegd.”

Best 106rallye, dank je. Dat is helder.

Waarom lukt het niet de play 1 toe op te voegen in de nieuwe Sonos app? dat zou toch moeten kunnen?  Geheel een nieuwe account etc gemaakt, maar toch lukt het niet. 

Probeer eens te controleren op updates in de PC of Mac-app.

ik had de app gisteren gedownload dus dat lijkt me redelijk actueel. Zijn er niet meer klachten over oude apparaten en de nieuwe app?