Skip to main content

Ik heb een nieuwe router en nu werkt niets meer. De app was al echt minder.

Weet iemand waar ik alles kan inleveren.

Wil je hier een serieus antwoord op? Ik zou bijna zeggen “de millieustraat” maar dat zou eeuwig zonde zijn.

Nu serieus, 

Begin met de wifi van je router dezelfde netwerknaam te geven als de vorige. Wellicht komt alles dan weer terug?


Interessant! Ga ik proberen. Ben niet zo technisch, maar dit moet me lukken.

Dank.

Ik laat weten of het is gelukt!


O, ik heb de boxen naar fabrieksinstelling gezet. Maakt dat uit?


Is misschien niet helemaal verkeerd. Ook de app resetten is een mogelijkheid. Doe alleen niet alles tegelijk, want dan ben je het overzicht kwijt. Het moet altijd lukken. 


Ok, dank. Ga nu eten, zonder muziek,  😅


Oei…dat kan ik niet hoor. Maar eet smakelijk. 😋 


Nou het was even wennen, maar stil.

Maar helaas. Werkt niet. Ook via een kabel niet. Lief toespreken werkt niet. En Sonos heeft een wachttijd van meer dan 35 minuten.

En wat nu?


Om welke apparaten van Sonos gaat het eigenlijk?


Play 1 en 3, 🤔


Dan hoop ik dat iemand anders daar ervaring mee heeft. Ik niet namelijk. Weet ook niet hoe dat moet reageren.

heb je wel de netwerknaam op de router hetzelfde gemaakt als de oude?


Ron, Super dank voor je tijd en de hulp. De k dat ik naar nieuwe boxen ga kijken. Kost wellicht minder tijd en - bovendien - ergenis. 

Nogmaals zeer veel dank voor het mee denken en je snelle reactie!

Beste groet Jasper MotiFactor 

Mijn site, zie je wat ik down, 😅


Lijkt me zonde. Het is een heel mooi systeem als het werkt. Persoonlijk heb ik nooit maar dan ook nooit problemen gehad met mijn systeem en zijn nieuwe app v 2. Het blijkt wel dat ik een van de weinigen was. 
 

had je ook de app al gereset, zoals onderstaand omschreven?

 


Nogmaals dank. Net gedaan. Weer 30 minuten verder. Kansloos. 

Was erg blij met Sonos, maar ik haak af. Vriend van mij ook, app werkt niet. En support is elke dag 45 minuten wachten. 

Geniet van alles!


Ontzettend jammer. In elk geval graag gedaan, maar je ziet iets over het hoofd. Helaas kan ik het ook niet vertellen en jammer dat er niemand anders reageert. Ik hoop dat je met een ander systeem meer succes hebt. Ik kan je uit ervaring zeggen dat wanneer een ander systeem ook met externe software (app) werkt, je dit weer zult krijgen.
 

Succes. 


Toch nog even een kleine tip:

 

 


Nogmaals veel dank! En ja, ik heb echt alles gedaan, ook de genoemde tips uitgevoerd. Sinds dat de nieuwe app is gelanceerd gaat het niet goed met mijn Sonos.

En Sonos is een grote jongen, ze weten niet eens dat ik besta.

Oprecht heel jammer, maar het is niet anderen.

🫡


Maar dit is wel de Sonos S1 app en niet de nieuwe (S2). Daarmee moet het ingesteld worden. Maar oké, helaas pindakaas. Niks aan te doen. 


Het is me gelukt Ron! De oude systemen kunnen de nieuwe wifi - gecombineerd 2.4 en 5 Ghz - niet vinden. Ik heb de Roam SL op het netwerk gezet. Vervolgens kon ik de andere apparaten aanmelden.

De app werkt niet heel snel, maar hij doet het. Dank voor je hulp gisteren en geniet van het leven.

Beste groet Jasper, MotiFactor


Top Jasper, de aanhouder wint. Je hebt het mooi opgelost. Ook erg leuk dat je dit even terug koppelt. Geniet er van en ik geniet ook zeker van het leven. Ben net met pensioen. ☺️


Mooi Ron, het ontdekken van een vervolg stap in een nieuwe wereld. Dank.


Reageer