Waar kan ik de muziekbibliotheek toevoegen en / of wijzigen in de nieuwe webapp ?
Als ik erop klik staat daar enkele de bestaande zonder mogelijkheid tot wijzigen of toevoegen !
Waar kan ik de muziekbibliotheek toevoegen en / of wijzigen in de nieuwe webapp ?
Als ik erop klik staat daar enkele de bestaande zonder mogelijkheid tot wijzigen of toevoegen !
Nou we hebben weer een update gehad nummertje tig. Heb nu maar eens getest op slechts 1 speaker en het is nog beroerder als daarvoor.
Kortom nog steeds bagger. Systeem is enkel bruikbaar bij een kleine eigen muziekcollectie en/of als je voornamelijk gebruik maakt van streaming diensten. Maar dit was nu net hoe dit systeem NIET in de markt is gezet.
Opmerkelijk genoeg krijg ik nergens een antwoord op de simpele vraag wat nu dit “Vernieuwde en verbeterde luister ervaring” is met deze brok ellende. Smaken verschillen maar ik kan echt niet bedenken wat deze layout voor een verbetering is t.o.v. een paar snel knoppen.
Ik heb nog 1 speakerset (gelukkig de hoofd set 2x een 5) op de oude firmware en dus met de v16.2 app aan te sturen. Dit werkt volledig probleemloos op alle fronten wat de ergernis wel groter maakt. Alleen zijn hier om onverklaarbare reden ook een aantal functionaliteiten uitgesloopt.
Wat voor een zieke gedachten was dat eigenlijk, de firmware updaten om iets werkends te blokkeren of bepaalde functies te blokkeren voor degen die op tijd de auto-update hebben geblokkeerd.
Jouw reactie geeft prima weer wat een groot probleem van Sonos is. De verhouding met de klant, c.q. hoe Sonos met de klant omgaat. Maar er ligt nog een diepere oorzaak aan ten grondslag volgens mij.
We zijn nu 4 maanden verder na het grote event, de nieuwe app. Uit alle berichten en eigen ervaring mogen het volgende concluderen: de luister ervaring van veel gebruikers is absoluut niet beter dan voorheen.
Sonos is niet geslaagd is om het naar buitenuit gecommuniceerde doel te bereiken. Wat het echte doel was van deze nieuwe app zullen we nooit te weten komen, vrees ik.
Maar niemand heeft mij nog op een andere gedachte kunnen brengen. Mijn indruk is dat er enorme paniek binnen Sonos moet zijn geweest. Er moeten nieuwe producten komen om Sonos weer goede toekomst te bieden (o.a. de Ace). In die blinde paniek lijken ze volkomen voorbij te zijn gegaan aan hun belangrijkste stakeholder: de klant!
Met hele situatie rondom de app hebben ze een deel van het vertrouwen van de klanten verloren. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Veel klanten zullen nu wel wat langer nadenken voordat ze nieuwe Sonos producten gaan kopen.
De manier waarop Sonos gehandeld heeft, brengt de toekomst van het bedrijf in gevaar. Ze lijken geen of weinig gevoel te hebben wat er bij de klant leeft. Dat mag je de leiding en de organisatie van Sonos aanrekenen.
Voor de duidelijkheid: ik hoop niet dat het bedrijf Sonos kapot gaat. Ik hoop ook dat ze de huidige problemen snel kunnen oplossen. Ondanks mijn vele kritiek, was ik altijd wel positief over de producten van Sonos. Ze waren een pionier op het gebied van streaming audio. Ze zijn een voorbeeld geweest voor meerdere andere bedrijven. Die situatie lijkt nu voorbij te zijn.
Sonos moet leren omgaan met de nieuwe realiteit. Er zijn meerdere alternatieven voor Sonos, de streaming markt bevat steeds meer verschillende producten. Daarnaast moeten ze veel beter omgaan met hun klanten. Dat is de basis voor elk bedrijf.
Men heeft alles gegooid op de nieuwe app - dat is een bewuste keuze geweest. De oude app is dus niet geschikt voor de nieuwe divides, met name de Ace. Die bewuste keuze hield in dat men is heengestapt over het feit dat er geen weg terug meer zou zijn als er iets fout zou gaan. Dat kun je het management van Sonos aanwrijven. Ik ga ervan uit dat de zaken die ik tegenkom toch ook tijdens het testen naar voren is gekomen.
Volgens mij is niet gezegd dat Plex alles oplost, maar dat je dan wellicht meer met je eigen muziek zou kunnen als nu. Ik zie dat bij mij ook niet de hele bibliotheek beschikbaar is, maar via de zoekfunctie kom ik wel verder, ZZ Top is dan gewoon vindbaar. Mogelijk heeft het feit dat niet de hele bibliotheek wordt weergegeven ook te maken met het feit dat Sonos meer gebruik maakt van verbindingen “buitenom”. Ook de zoekfunctie heeft enige aanloop nodig. En (kritiek die ik ook al een eerder heb gegeven) de melding “er is iets fout gegaan” helpt dan niet echt.
Verder is bellen met Sonos natuurlijk volledig kansloos, buiten dat je onbeschoft lang in de wachtrij komt, wordt je daar geen hulp geboden omdat a: de app onder constructie is en b: 3de partij applicaties niet ondersteunt worden. Ik neem aan dat je zelf Sonos de laatste maanden niet telefonisch hebt proberen te benaderen anders zou je dit niet adviseren. En onderzoeken wat er bij mij zelf mis is, nou heel simpel helemaal niks want ik heb geen software dan wel hardware wijzigen in huis doorgevoerd. Ik heb op het deel wat ik met v16.2 nog kan bedienen totaal geen problemen. Dus ik heb echt geen idee wat jij denkt met “zelf te onderzoeken". Denk je nu echt dat het overgrote deel van de klachten hebbende wereldwijde Sonos gebruikers, niet van alles al geprobeerd hebben terwijl ze in eerste instantie zelf helemaal niets in hun configuratie hebben aangepast?
Het gaat er op dit forum nog rustig aan toe, ik lees ook de forums uit Duitsland en VS en daar zijn ze toch wat explicieter in hun meningen en ervaringen.
Hier op de forums wordt door vele, ook door jou en
Nee alleen steeds weer klagen op dit forum brengt de oplossing lekker dichtbij.
Dan toch liever wat positieve energie steken in het trachten mee te denken om problemen op te lossen. Veel problemen waarvan mensen denken dat ze met de nieuwe software te maken hebben staan daar op zich los van. Dat laatste zal je toch boven tafel moeten krijgen. Denk aan het volume probleem (harder gaan), welke sommige gebruikers ervaren. Probleem ligt bij Ziggo.
Voor mij blijft het gewoon raadselachtig waarom de een wel vele problemen heeft en de ander niet. Waarom ziet de ene gebruiker wel TruePlay op Android en de ander niet? Het is toch echt dezelfde software. Er moet dus haast een verband zijn met lokale omstandigheden.
Ik bagatelliseer niets en vind het ook een slechte dienstverlening en keuze van Sonos. Dit is allemaal bekend, maar we zitten er nu eenmaal middenin. Blijven jammeren helpt niet, ga weg van Sonos of blijf, wacht af en probeer zelf nog wat uit. Zo kwam ik erachter dat mijn leds pas uitgingen nadat ik beide surrounds even van de stroom had gehaald. Kleine moeite, maar deze kleine ergernis was simpel opgelost.
Ook bij de concurrent is het gras echt niet groener. Kom net bij iemand vandaan die Harman Kardon speakers heeft en binnen 3 jaar volledig in de kou gezet worden.
Wat geweldig van Sonos dat ze steeds weer een verbetering maken van hun software en dat wij deel uit mogen maken van dit fantastische eco systeem.
Af en toe moet je een paar extra dingen doen om alles werkend te krijgen. Maar ja, niemand is perfect en helaas Sonos ook niet. Maar het gaat om de positieve beleving, die je als lid van de Sonos community er gratis bij krijgt. Alle concurrenten hebben ook problemen, maar die hebben niet dat bijzondere groepsgevoel.
Uiteindelijk moeten we blij zijn dat we Sonos producten mogen gebruiken. Tot slot wil ik Sonos danken voor hun onuitputtelijke effort om onze luister ervaring tot ongekende hoogte te brengen.
Wat geweldig van Sonos dat ze steeds weer een verbetering maken van hun software en dat wij deel uit mogen maken van dit fantastische eco systeem.
Af en toe moet je een paar extra dingen doen om alles werkend te krijgen. Maar ja, niemand is perfect en helaas Sonos ook niet. Maar het gaat om de positieve beleving, die je als lid van de Sonos community er gratis bij krijgt. Alle concurrenten hebben ook problemen, maar die hebben niet dat bijzondere groepsgevoel.
Uiteindelijk moeten we blij zijn dat we Sonos producten mogen gebruiken. Tot slot wil ik Sonos danken voor hun onuitputtelijke effort om onze luister ervaring tot ongekende hoogte te brengen.
Wat een cynisme.
Nou
Ach cynisme en leedvermaak liggen niet heel ver uit elkaar. Wees blij dat we beide nog kunnen lachen, maar zit het je hoog dan zal ik je niet tegenhouden hoor.
Tja, en zo begrijpen een hoop mensen niet het verschil tussen sarcasme, leedvermaak en cynisme.
Leedvermaak moeten die sadisten van Sonos wel hebben om maar te blijven porren in die open wond.
Ik heb Plex geïnstalleerd, maar maak meestal gebruik van Spotify. Juist voor mijn antwoord op jouw bericht heb ik het voor het eerst sinds maanden weer eens geprobeerd. Ik heb (juist daarom) ook gezegd dat je het zou kunnen proberen (net als iBroadcast overigens), maar volgens mij nooit garanties gegeven. Dat kan ook niet, juist omdat het huishouden lijkt te verschillen. Je kunt met Plex, zo begrijp ik je uitleg, al wel meer dan met de muziekbibliotheek. En via de zoekfunctie misschien wel meer dan je denkt.
Je kunt best blijven bij “wat er bij mij zelf mis is, nou heel simpel helemaal niks want ik heb geen software dan wel hardware wijzigen in huis doorgevoerd”, maar dan blijf je in ieder geval problemen houden. Ja, dat is de schuld van Sonos. Wacht gerust op een oplossing van hen, maar wellicht kan het met enig onderzoek, bijvoorbeeld naar je eigen netwerk, al verbeteren. Maar inderdaad, ook daar geen garanties. Het is jouw recht om dat niet te doen.
Ik zie op de fora mensen die hun best doen om te kijken waar het bij hun systeem aan ligt. Maar ook een heel groot aantal gebruikers dat niet verder komt dan “hij doet het niet”. Die onderzoeken dan dus ook niets.
En inderdaad Sonos bellen kan lang duren en geeft als je er wel doorkomt soms geen oplossing. Maar dan is je probleem wel bekend. Want juist de verbindingsproblemen waar veel mensen in meer of minder mate last van hebben leken een tijdlang niet op de agenda van Sonos te staan. Nu lijkt daarin een kentering te komen.
Probleem is dat iedereen het nu op de app gooit. Ja er gaan dingen niet goed in de nieuwe app maar net als voor de nieuwe app zijn er problemen die soms niet rechtstreeks op de app te verhalen zijn. En dan kunnen gebruikers zoals Erooij of 106Rallye een helpende hand bieden. Dat zij vervolgens afgeschilderd worden als “fanboy” of bagatelliserend of van leedvermaak beschuldigd worden vindt ik echt niet kunnen en dat ook nog door figuren die zelf niet eens problemen hebben en waarbij ik zelfs nog twijfels heb of zij überhaupt wel enige Sonos apparatuur in huis hebben (cynisme) Hoe kan er sprake zijn van leedvermaak? Ik kan mij niet voorstellen dat er een Sonos gebruiker is die iedereen met problemen uitlacht omdat het bij hem vlekkeloos werkt. En ja bij mij werkt alles. Maar ik lach niemand uit. Ik wil dat Sonos succesvol is en blijft en het gaat me zeer aan het hart als ik zie hoe er met bepaalde gebruikers hier wordt omgesprongen. Als je wil afreageren doe dat dan op Sonos en wordt niet persoonlijk. Amen.
Mooi gesproken
We weten inmiddels precies met zijn allen dat Sonos bepaalde verkeerde keuzes heeft gemaakt en we weten ook dat Sonos langere tijd heeft uitgetrokken om de problemen allemaal op te lossen. Om dan steeds weer hetzelfde riedeltje op te dreunen voegt helemaal niet toe. Dat is dus ook precies waarom ik het steeds weer positief probeer in te zien. Kijk voor bepaalde problemen wat er aan de hand kan zijn, het hoeft inderdaad niet direct in verband te staan met de nieuwe app.
Voor mij blijft het nogsteeds een raadsel waarom ik niemand in mijn directe omgeving ken die echt grote problemen heeft en het betreft dan diverse configuraties. Dit is dus ook waarom ik mij meer focus op datgene wat je zelf kunt proberen. Of het goed is dat je zelf maar wat moet klooien…… nee natuurlijk niet, Sonos moet een soepele configuratie leveren, maar zolang dat er niet is lijkt het mij raadzaam om zelf wat te proberen. Wil je dat niet, blijf dan weg van dit forum, stuur niet weer steeds dezelfde jammerverhalen en wacht tot eind oktober. Vanaf dan kan je, wanneer Sonos zijn beloften niet nakomt, hier weer komen klagen.
Gelukkig lees ik hier ook best regelmatig verhalen van gebruikers dieprima zijn geholpen door de helpdesk, ja het duurt wat langer voor je ze aan de lijn hebt, maar dat is ook iets van deze tijd. Iedereen wil als eerste geholpen worden en dat kan niet. Weet je wat erg is…..,,, iemand die op woensdag een lekke band met de scootmobiel heeft, belt en dan te horen krijgt dat zij volgende week vrijdag aan de beurt is. Dat is erg, de meeste Sonosproblemen zijn jammer of lastig.
Voor mij blijft het gewoon raadselachtig waarom de een wel vele problemen heeft en de ander niet. Waarom ziet de ene gebruiker wel TruePlay op Android en de ander niet? Het is toch echt dezelfde software. Er moet dus haast een verband zijn met lokale omstandigheden.
Helaas is het een feit dat de app enorm kritisch is geworden. Kwam je eerst nog goed weg met je bestaande hardware, de drempel lijkt nu wel een stuk hoger te liggen waardoor gebruikers met een minder of onconventioneel netwerk buiten de boot vallen. Het heeft ook alles te maken met hoe Sonos tegenwoordig het netwerk verkeer afhandeld. Dat is echt anders dan voorheen. Dit gecombineerd met de houding van Sonos van “voor het gros van de gebruikers werkt het, dus het is ok” levert een hoop ellende op.
Helaas is het een feit dat de app enorm kritisch is geworden. Kwam je eerst nog goed weg met je bestaande hardware, de drempel lijkt nu wel een stuk hoger te liggen waardoor gebruikers met een minder of onconventioneel netwerk buiten de boot vallen. Het heeft ook alles te maken met hoe Sonos tegenwoordig het netwerk verkeer afhandeld. Dat is echt anders dan voorheen. Dit gecombineerd met de houding van Sonos van “voor het gros van de gebruikers werkt het, dus het is ok” levert een hoop ellende op.
Iets dergelijks moet het haast wel zijn, maar dan nog lijkt het mij vreemd dat de een wel TruePlay ziet op zijn Android en de ander niet. Op welke wijze zou dat met je netwerk te maken kunnen hebben?
Ik krijg het niet voorelkaar om mijn eigen muziekbibliotheek op mijn iPad of iPhone te zien (wel op Mac en web-app). Daarvan kan ik mij voorstellen dat er eventueel lokaal iets niet helemaal juist gaat. Maar gewoon een vast onderdeel wat in de app zichtbaar zou moeten zijn? Je zou dan eerder denken dat niet alle updates gedaan zijn, incl. Firmware. Helaas kom je daar haast niet achter omdat dit vrijwel nooit bij de probleemmelding vermeld wordt.
Iets dergelijks moet het haast wel zijn, maar dan nog lijkt het mij vreemd dat de een wel TruePlay ziet op zijn Android en de ander niet. Op welke wijze zou dat met je netwerk te maken kunnen hebben?
Ik krijg het niet voorelkaar om mijn eigen muziekbibliotheek op mijn iPad of iPhone te zien (wel op Mac en web-app). Daarvan kan ik mij voorstellen dat er eventueel lokaal iets niet helemaal juist gaat. Maar gewoon een vast onderdeel wat in de app zichtbaar zou moeten zijn? Je zou dan eerder denken dat niet alle updates gedaan zijn, incl. Firmware. Helaas kom je daar haast niet achter omdat dit vrijwel nooit bij de probleemmelding vermeld wordt.
Niet alle problemen zijn netwerk gerelateerd natuurlijk. Op het Android platform zijn de problemen nog complexer omdat we hier ook nog eens te maken hebben met het feit dat Android ook nog eens draait op verschillende hardware terwijl iOS alleen draait op Apple devices. Aangezien de TruePlay optie alleen in simpele vorm beschikbaar is op Android (toch?) zou dit mogelijk alleen werken als men Era speakers gebruikt want ik heb begrepen dat zoiets als automatic TruePlay of Quick Tuning nu alleen nog beschikbaar is op Era speakers en op sommige “moveables” zoals Roam en Move waarbij ik twijfel of je bij die laatste überhaupt TruePlay aan of uit kunt zetten. Er zijn versies geweest van de iOS app waarbij ik beide opties kon gebruiken echter met de laatste (80.03.07) heb ik geen Quick Tuning meer. Maar goed, zoals je zegt, alles valt of staat met de info die je krijgt als iemand een probleem meldt, helaas is dat vaak bitter weinig.
Bij de melder dat TruePlay niet zichtbaar was, ging het inderdaad om TruePlay via de era’s. Blijft het voor mij vreemd dat de knop niet zichtbaar is. Ik snap je relaas over de verschillende Android hardware, maar dit lijkt mij toch een aansturing tbv de hardware in de era’s. Mogelijk dat er iets op de telefoon moet worden opgeslagen, maar zou dat, om welke reden dan ook, niet kunnen werken dan zou ik wel de knop verwachten en dan eventueel een melding dat de hardware niet voldoende is. Dus niet bij de een wel zichtbaar en bij de ander niet, het is en blijft een en dezelfde Android app.
Vwb IOS zag ik ook zojuist een verhaal over het nog niet ondersteunen van TruePlay via de binnenkort uitkomende nieuwe iOS-versie 18. De verwachting is dat dat nog ongeveer 3 maanden na de release gaat duren. Ik verwacht dan overigens wel dat de TruePlay button, onder iOS, wel gewoon getoond wordt maar dat deze dan niet werkt.
Software kan heel goed conditioneel en voorwaardelijk werken, d.w.z. toon bepaalde opties niet als aan bepaalde voorwaarden niet wordt voldaan. Of dat hier het geval is kan ik niet zeggen maar er zijn zoveel verschillende Android toestellen met evenveel verschillende OS versies. Het is weliswaar dezelfde app maar het zou mij pas verbazen als beide gebruikers hetzelfde Android toestel en dezelfde OS versie, zelfde versie Android app, zelfde versie firmware van Sonos en Android zouden gebruiken. Hetzelfde zou kunnen gebeuren met iOS 18…laat de button niet zien als versie iOS > 17…
Net nog even gekeken naar TruePlay op iOS maar het zit nu wat dieper verstopt, je krijgt pas de keuze voor Quick TruePlay als je opnieuw gaat tunen. Overigens moet er wel sprake zijn van een internetverbinding met Sonos, zonder dat lukt TruePlay niet. Settings worden opgeslagen in de hardware maar schijnbaar wil Sonos dat zelf doen.
Mocht het zo zijn dat er conditionele voorwaarden zijn binnen de Sonos-app dan zou dat toch gemeld moeten worden. Nu worden de mogelijkheden voor Android en iOS genoemd en daar staat TruePlay (quick tuning) bij. Maar het is allemaal speculatie, we weten niet hoe eea geprogrammeerd is.
Gezien het feit dat Sonos volgens mij geen problemen met TruePlay vermeldt, zou melder denk ik toch het beste contact met Sonos kunnen opnemen en het probleem voorleggen. Wellicht dat dat dan meer duidelijkheid verschaft.
Ik vind het rot voor Sonos dat ze deze top app hebben ontworpen maar dat iedereen thuis nu een beetje met hun netwerken en configuraties hebben lopen te klooien om Sonos dwars te zitten waardoor Sonos:
A Nieuwe hardware releases heeft uitgesteld
B Beurswaarde zakt
C Sonos managers hun aandelen dumpen
C Wereldwijd forums worden volgeschreven
D Algemene recensie daalt van 4.5 naar 1.2
En dat alleen omdat mensen, nadat ze zelf volgens sommige blijkbaar de configuraties in huis bewust hebben aangepast blijkbaar, niet bereid zijn om:
1 Te accepteren dat de app nog steeds traag is
2 Te accepteren dat verbindingen nog steeds traag zijn en instabiel
3 Bibliotheken nog steeds zeer slecht werken
4 Geen zin hebben om zogenaamde work around te gebruiken die maar deels werken
Kom toch op man, die app is de ellende van alles en zelfs Sonos weet dat maar dan zijn er nog steeds mensen die zeggen dat je ook zelf wel wat kunt doen. Alles wat je doet maakt het nog steeds een bagger app alleen zijn sommige nu al blij dat er toch muziek uit hun systeem komt en dan een pluimpje voor Sonos geven dat ze weer goed op weg zijn. Dat is gewoon de lat steeds lager leggen en blij zijn dat je uiteindelijk het systeem aan zet en er een LEDje brand. En
Allemaal bekend. Dit helpt niemand. Zoals gezegd, stop met Sonos, heb even geduld of probeer er zelf nog wat van te maken.
Dat zijn de keuzes die er zijn en van steeds weer de herhaling van zetten hoe slechts het allemaal is, is nog niemand wijzer geworden.
Maar nogmaals roeptoeteren dat je betwijfeld of een deel van de problemen wel door de nieuwe app komen is natuurlijk de grootste onzin, anders wad de paniek bij Sonos niet zo groot. En een beetje streamen gaat inderdaad, maar daar is dus totaal systeem technisch niets moeilijk aan. Dat kunnen zelfs de goedkoopste wan producten uit China. En niemand zegt dat het geluid niet goed is, dat is de hele discussie niet. Het is enkel en alleen een nieuwe app. welke op een compleet falend platform is gebouwd. Daar gaan jij en ik thuis niets aan verbeteren.
Nou ja, als mensen last hebben van advertenties bij Tune-in en dat toe gaan schrijven aan de slechte app of bijvoorbeeld zaken aan de gebruikers kant niet goed (meer) geregeld hebben bij het gebruik van een muziekbibliotheek dan zul je toch eerst moeten kijken of de juiste voorwaarden er zijn. Inmiddels zijn er tal van zaken die zouden moeten werken maar het op een of andere manier niet doen. En dan is het interessant of zelfs noodzakelijk om te kijken of de juiste voorwaarden er wel zijn. Zaken waar jij last van hebt heb ik geen last van maar dat houdt toch niet in dat ik ontken dat ze er zijn? Maar goed, ik zou wel alles updaten.. je firmware updates tegenhouden maar wel je app updaten lijkt me niet verstandig.
Waarom het bij jou allemaal zo slecht werkt is mij een raadsel. En ja, dat komt door de app maar waarom, dat intrigeert mij. Ik zou dan ook graag willen weten hoe dat komt. Hoe groot is jou muziekbibliotheek in GB of TB? Hoeveel files staan er in? Hoe ziet je netwerk er uit, snelheid? Router merk, type? Als je een eigen router hebt, hoe is de performance van je muziekbibliotheek als je niet verbonden bent met Sonos servers, dus zonder internet? En ik wil nogmaals benadrukken dat ik niet de intentie heb om aan te tonen dat er bij jou iets fout zit maar ik ben wel benieuwd naar de omstandigheden.
Netwerk KPN experia v12 en muziek op synology diskstation en wel in de TB's aan muziek. De reden waarom ik Sonos koos.
Dus nogmaals, de ene helft van mijn systeem werkt snel en probleemloos ook met mijn bibliotheek. De andere helft dus niet. Aan mijn Netwerk of configuraties ligt dat dus niet. Deze nieuwe app , of misschien wel de firmware update is de enige oorzaak. Alles hierop is trager en verbindingen raken kwijtJe hebt nu een bibliotheek maar deze heeft geen snelschuif functie/knop, dus ik moet mijn vingers stuk vegen om door mijn muziek heen te scrollen. Wachtlijst kunnen maar deels aangepast worden. Enz, enz. Die goede functionerende bibliotheek was juist wat Sonos onderscheide van de rest. Geen serversofrware maar rexlchtstreeks data vanuit mijn NAS. Waarom moet deze data nu eerst de halve wereld over om tenslotte weer terug te komen uit mijn speakers. Dit kan dus gewoon nooit goed gaan werken zonder vertraging Dat merk ik nu wel met plex. Daarbij, waarom heb ik met mijn niet geüpdate systeem wel mijn hele plex bibliotheek geladen en bij de v80 versies niet. Dat ligt dus duidelijk niet aan mijn Netwerk.
Dus nogmaals, het is de app e/o nieuwe firmware die zuigt.
En nogmaals de grootste vraag, wat is nu uiteindelijk de verbeterde beleving met v80???
Mod Edit: delen van deze reactie verwijderd die provocerend waren
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.