Beantwoord

Maar één account van iBroadcast te koppelen met Sonos S1

  • 2 February 2021
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken

Na de conversie van GoogleMusic naar YTM, een drama, ben ik overgeschakeld naar iBroadcast. Deze dienst werkt zeer goed. Nu probeer ik een 2e account (van partner) te koppelen onder een eigen naam, maar het oorspronkelijke account (met een andere naam) wordt door de nieuwe vervangen. Dus twee entry’s met verschillende namen, gekoppeld aan hetzelfde account van iBroadcast. Lijkt mij een probleem met de Sonos S1 app. Maar waar kan ik dit probleem melden?

icon

Beste antwoord door Frank N 8 February 2021, 14:35

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hi Floki. Kun je het probleem wat verder toelichten? Je hebt het eerst over een 2e account en daarna benoem je dat het aan hetzelfde account is gekoppeld.

Heb dus 2 verschillende accounts in iBroadcast.
Als ik die binnen Sonos koppel onder verschillende namen, verwijzen ze beide naar de laatst gekoppelde:

 

Reputatie 5
Badge +3

Dank je voor de toelichting. Ik heb zelf twee accounts gemaakt met beide een test playlist en ik krijg hetzelfde resultaat. Welk account ik ook kies ik krijg altijd dezelfde playlist. Dit zal ik intern doorgeven zodat we het kunnen oplossen. Helaas heb ik geen zicht op wanneer een oplossing beschikbaar is, ik hoop zo spoedig mogelijk.

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb hier veel sneller een antwoord op dan ik had verwacht. Dit is een bekend probleem voor ons en de oorzaak zit bij iBroadcast. Ik raad je aan met hun contact op te nemen en je probleem te beschrijven. Succes!

Inderdaad, tot die conclusie was ik ook gekomen.
Gebruik mijn Sonos account op twee locaties.
Het bleek niet mogelijk te zijn om op de twee locaties ieder een ander iBroadcast account in te stellen.
Dus iBroadcast koppeld de Sonos-account gegevens aan het opgegeven iBroadcast account. En niet de ingestelde keuze als in de hardware geconfigureerd.

Heb melding gedaan bij iBroadcast, en deze is in behandeling genomen.

Probleem is al snel door iBroadcast opgelost 😀