Beantwoord

irritante reclame Spotify tijdens afspelen op Sonos S1 app

  • 15 January 2021
  • 5 reacties
  • 657 Bekeken

Heb de Sonos S1 update naar laatste versie gedaan. App is gekoppeld aan Spotify. Elke keer als ik een playlist afspeel krijg je na afloop Spotify-reclame te horen die luidt “Bedankt dat je luistert naar Spotify. Je had ook radio kunnen luisteren. Bla, bla, bla, …….” ZEER IRRITANT!!!!! Heeft iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom? De reden waarom ik aan Sonos begonnen ben is omdat ik moe werkt van al die reclame op de radio. Hoop dat iemand kan helpen. 

icon

Beste antwoord door Erooij 17 January 2021, 19:43

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7

Heb je een gratis of een betaald Spotify account?

Juist! Daar is m’n antwoord al. Heb m’n Spotify abonnement al zo lang dat ik helemaal vergeten was dat ie gratis is. Vandaar de reclame. Heb expres m’n Sonos-app al een tijd niet ge-update omdat ik wist dat er eens reclame zou komen. 1 moment van onoplettendheid en toch per ongeluk de app bijgewerkt. Vandaar. 
Er is vast geen manier om terug te gaan naar de vorige versie zonder reclame?

Bedankt voor je reactie in ieder geval. 

Reputatie 7

Nee, bij Sonos kun je niet meer terug. Overigens denk ik niet dat het feit dat je nu wel reclame hebt aan de Sonos-app ligt. Spotify bepaalt namelijk wat je hoort, niet Sonos (die Spotify slechts de mogelijkheid geeft op Sonos spelers af te spelen). Daarnaast is het pas sinds korte tijd überhaupt mogelijk om met een gratis Spotify-abonnement naar een Sonos device iets af te spelen.

Je hebt waarschijnlijk gelijk. Denk dat het komt omdat ik m’n Spotify app ook tegelijk per ongeluk ge-update had. Sinds ik Sonos heb, denk 8 jaar terug of zo, luister ik Spotify al via m’n Sonos. Hoe dan ook. Ik snap dat ik niet meer van die reclame af kom, tenzij ik naar de betaalde versie ga van Spotify. Balen, maar het is niet anders. Bedankt voor de opheldering en je snelle reacties in ieder geval. 

Reputatie 7
Badge +3

Besef dat voor niets de zo’n opgaat en dat er een wereld opengaat bij een betaalde versie. Uiteindelijk moeten artiesten ook betaald worden voor hun muziek, hetzij via reclame hetzij via een abonnement. Het is echt aan te raden. Zelf heb ik een betaalde versie van Deezer via mijn telefoonprovider en ik zou niet meer terugwillen.

Reageer