Skip to main content
Vraag

In-app mogelijkheden

  • 19 July 2024
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Ik heb Deezer gekoppeld in de Sonos app. Als ik een artiest zoek krijg ik o.a de keuze “Top nummers” te zien. Als ik die selecteer komt vervolgens die lijst met nummer beschikbaar. Helaas is het niet mogelijk die hele lijst af te spelen maar alleen stuk voor stuk starten en luisteren. Als iemand weet hoe dit wel kan dan hoor ik dat graag. 
 

Tweede bijzonderheid is het verdwijnende scherm. Moeilijk te omschrijven maar Als ik een scherm minimaliseer (ik denk dat dat het is) dan is het niet meer terug te vinden. Je veegt van boven naar beneden en dan verdwijnt het scherm onderaan in de app. Zou handig zijn als je dat scherm dan weer terug zou kunnen vinden  

 

3 Reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem. Geen idee waar dit ‘m in zit. Het lijkt alsof je slechts één nummer kan afspelen.

(En wat is die nieuwe app toch allesbehalve intuïtief…)

Badge

In de oude versie van de app speelde toch die hele lijst met Topnummers in een keer af? Of ben ik nou gek. Misschien zit die Play knop ergens verstopt? Ik sta nergens meer van te kijken. 

In de oude versie van de app speelde toch die hele lijst met Topnummers in een keer af? Of ben ik nou gek. Misschien zit die Play knop ergens verstopt? Ik sta nergens meer van te kijken. 

Klopt, toen werd alles afgespeeld 🫤

Reageer