Skip to main content
Vraag

Het niet kunnen afspelen van externe SSD schijf

  • 22 May 2024
  • 28 reacties
  • 292 Bekeken

Sinds de nieuwe App is er weinig verbeterd. Sowieso vindt ik het totaal niet overzichtelijk. Ik weet alles moet wennen maar vooralsnog is het geen verbetering qua lay-out. Het meest ernstige vindt ik nog dat de externeschijf niet meer gebruikt kan worden waardoor mijn muziek niet meer af te spelen is. Ik vind dit een zeer ernstige ontwikkeling en ben ik al aan het kijken naar andere opties. Ook kwam ik erachter dat je de tijd van afspelen niet meer kunt instellen op de nieuwe App. Waarom is dat nu weer? Na telefonisch contact werd mij gezegt dat beide functionaliteiten weer terugkomen maar wanneer is nog niet bekend. Beste SONOS als jullie je klanten willen behouden zou ik maar haast maken want dit is/ was een zeer ongelukkige actie.

28 Reacties

Badge

hallo erooij ik heb een persoon gevonden die mij via de computer heeft geholpen ,bijna een uurtje lang tot plots jolijt de server begon te draaien helaas na 5 min was dit gestopt en kwam er een vak tevoorschijn met de meldingmuziekbestanden niet beschikbaar :het apparaat waarop muziekbestanden zijn opgeslagen is mogelijk niet ingeschakeld of het pad kan zijn gewijzigd  ga naar instellingen systeem /muziekbiblioteek/indelingom het pad te controleren heb je een oplossing aub art Leon

Reputatie 7
Badge +3

Nee geen idee. Het kan ook zomaar zijn dat het later weer wel werkt. Zolang Sonos zijn zaakjes niet op orde heeft blijft het zoeken naar een speld in een hooiberg.

Zo kan ik via de weg app (https://login.sonos.com ) wel mijn muziekbibliotheek afspelen en via de iOS app op de iPad niet.

Kan je je hulp-lijn niet opnieuw inzetten?

Badge

ik neem terug contact op bedank t fijn weekend art Leon

Reageer